Pizza

  1. Hjemmelaget Pizza og Calzone i dag..
    Siden jeg fant ut sist jeg lagde calzone at det ble veldig mye deig. men var innmari godt.
    Bestemte jeg meg for at jupp vi bruker samme oppskrift og samme ting men lager bare pizza i stedet..
    Så fortsatt Gladkokkens oppskrifter, på pizzasaus og bunn..
    men litt fri fantasi på resten .-)

Calzone Al’a Gladkokken og meg

Lagd ferdig deigen og gjort i stand sausen og stekt bacon,biff,kjøttdeig og litt løk og paprika

Så er det bare å sette sammen etterpå.

Ellers så fant jeg en helt nydelig  skinkestek i Sverige . Som bare ropte at den ville bli med hjem og havne i Crockpotten min  og bli Pulled Pork.
Så da måtte jeg jo høre på den da. Så da gjorde jeg det med en gang jeg sto opp i dag .-)

Oppskrift på det her  :

Min vri på Pulled Pork

Sånn bortsett fra alt det har dagen i dag vært rolig, ,klipt gresset med Flymoen !  :-)) Virker som en drøm !

Og bare slappet av i dag,, vart så det ble kort tur på bare 2-5 km,
Men han så fornøyd ut.. har med 1 liter vann på turen og han drikker litt og vi heller vann på ham for å kjøle han ,,

Her er bildet av pizzaen ..

Så kos dere denne varme fredags kvelden.

Nyt livet,det er for kort til å kaste bort 😍❤

Prates i morra 🤗

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg