Weekend vibes

Jippie…Freddan jo ! Her i Flåklypa går dagene sakte men sikkert av sted..En uke til *Under the Blade* høres
veldig voldsomt ut når jeg sier det sånn heheheh…
Fikk laget opp en haug med fiskegrateng i går . Og en ladning proteinrundstykker. Oppskrift til det er her:

https://linda.blogg.no/2021/05/page/3
https://linda.blogg.no/proteinrundstykker.html
Og i dag satser jeg på en stooor kjele med pølsefrikasse..
det er nemlig noe av det beste Hubby vet om, så da er det veldig godt å ha, som han kan varme med bare noen poteter 🙂
https://linda.blogg.no/polsefrikasse.html

Ser kanskje ikke så voldsomt mye ut men himla godt er det  🙂
Så siden det står taco på menyen her i dag (som er rimelig enkelt)
Så lager jeg heller en haug med annen mat..

som jeg skrev helt til å begynne med,denne gangen blir bloggen en god blanding av hverdag og mat..
Og tydeligvis frustrasjon og litt politisk hodepine..
Og for å ikke glemme dyr…
Den godeste Astrix vekker meg jo fortsatt hver natt..

(Her avbildet når jeg skriver blogg)
Han gjør det vel fordi han kan .. Han får det til .. Og jeg lar meg dirigere…heheh.
Han er verdens skjønneste katt …

I morgen blir en megaspennende dag.. da er det nemlig loppemarked her i bygda..
Årets happening… Det er også Vikersund dagene og Pride Parade og Dragshow..
Blir kjempespennende .. Skal iallefall på loppemarked med dattera.. Så skulle jeg absolutt vært
og plukka tyttebær og ,,mens vi går tur med bikkja, får se hva vi får til. Hvor sliten denna kroppen
begynner å bli … Hubby`n sier jeg brenner lyset i begge ender for tida… Jaja,, Litt gøy må man ha det i ugdommen .
Hahah..
Men vet du hva her klemmer jeg i gang med dagens gjøremål, så får dere ha en fantstisk fin fredag og ikke minst helg!
Ta veldig godt vare på hverandre… Og nyt dagene 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg