Pulled pork og Mac&Cheese på en onsdag

Det blir bedre og bedre dag for dag,, Prøvde å gå tur i går, det var kanskje litt tidlig..
Så utsetter den en til to dager til.. Men å kjøre bil …Yes . Det gikk over all forventning..
Det vil si, holdt meg *innaskjærs* altså på småveiene,, Stoler ikke helt på meg selv til 80 sone enda,,
Men , er overrasket over hvor fort det blir bra altså. Nå kjennes det bare ut som et helt vanlig brudd ,,

Høsten kommer sakte krypende innover oss, og jeg storkoser meg . Beste tida på året,
Se alle de fine fargene som kommer, dugg på bladene og i gresset,, og lufta blir liksom litt sånn
*crispy* altså bare digger høsten 🙂

Middag i dag blir enda en skatt fra fryseren , veldig lett å lage begge deler, og man kan bruke pulled pork til
så utrolig mye. I pitabrød,i en baguett, som taco… altså der setter bare fantasien grenser ,,
Jeg har en slow cooker (crock pot) Elsker den, men man kan gjøre akkurat det samme i stekovn eller på lav varme på komfyren..

Her er iallefall sånn jeg gjør det
https://linda.blogg.no/min-vri-paa-pulled-pork.html
 https://linda.blogg.no/mac-cheese.html

Så mitt tips i dag ,prøv det her for jeg lover deg, dette er supergodt og det gjør seg jo selv.
Det er faktisk bare å stappe alt oppi en crock pot og vips 7 timer senere har du mange nydelige middager som hele familien liker 🙂

Så med det ønsker jeg dere alle en kjempefin *lillelørdag* Håper dere har hatt en Smashing uke hittil.
Bare noen få dager igjen på oppløpssida så er det jammen helga igjen 🙂
Vi prates i morra 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg