Pølsefrikasse og husvask..

I dag er dagen før dagen så da er det igang med støvtørking,støvsuging,gulvvask og skifte på senga.
Godt å komme hjem til rent hus når armen skal være i gips tenker jeg.
Så da blir  det ferdig middag fra fryseren da:) Lagde jo opp en haug med pølse frikasse forrige uke .)
Her er da oppskrift på den hvis dere vil prøve: https://linda.blogg.no/polsefrikasse.html

Nydelig mat , og veldig lett og lage.Kanskje veldig greit for stressa mammaer og pappaer i tidsklemma.
For det tar ikke lengre tid en å koke poteter liksom 🙂

Så i dag ble det jammen torsdag.. Nesten helga liksom , dere har sikkert alle lagd planer og skal finne på noe gøy,
Eller kanskje bare sove lenge…
Helga er liksom litt spesiell, og fordet om Hubby og jeg er uføretrygdet. Og alle dager egentlig er like, prøver vi å gjøre noe koselig
eller spesiellt i helgene ..
Det er liksom fast taco fredag, Pizza eller noe på lørdag og søndagsmiddagen skal liksom ta mange timer å lage. Mens vi er ute og går en
lengre tur med Vincent en vanlig.. Litt sånn tradisjons ting..
Og jeg er vel veldig gammeldags … Med middags listene mine og alt..Vi har blitt veldig rutine mennesker..Men oppi all galskapen
så tror jeg det er litt viktig . At vi har faste ting å forholde oss til.. Legger oss nogenlunde likt, står tidlig opp.
Sitter liksom ikke og rangler halve natta lengre.. Heheh kanskje vi bare har blitt voksne ?  🙂
Rart med det,, Når jeg var 15 og gikk med aviser, sto det gamle mennesker og venta på meg ved gjerdet sitt kl halv syv om morran , jeg hadde liksom ikke lagt
meg en gang.. og der sto de og kikka på klokka og *Jaja fem minutter fosinket i dag* Og jeg tenkte ,herregud get a life liksom..
Men i dag er jeg jo der selv,, kanskje de ikke var så gamle? Huff … og det er jo det som er helt kørka.. jeg føler meg jo liksom 35…

Kroppen svikter jo på alle bauger og kanter men oppi hodet er jeg 35.. Så dattera har liksom snart tatt meg igjen ..hehehhehe…
Merkelig greier altså..
Men nå er  det bare å sette igang med kaffe til hubby her, for nå sto han opp og 🙂
Så håper jeg dere får en superfin dag alle sammen, nyt dagen ,snart er det helga.!! Wohooo
Prates i morra tidlig 🙂

2 kommentarer
      1. heheh tusen takk Schnuppa, blir så bra atte, gleder meg bare til å gå ut derfra med gips nå… Bli ferdig liksom.
        Ha en strålende fin fredag og helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg