Weekend feeling

Jada og der kom fredagen gitt 🙂
Endelig liksom, neida har vel ikke hatt så travel uke at jeg er dønn sliten ..
Men litt styr har det jo vært.
Bare å få handla inn til helga og tatt vaskinga nå så blir det fred og ro i heimen ..
Så dagen i dag går med til handling . Opp på det lokale gårdsutsalget
for å fange egg og grønnsaker,, Har nemlig planer om fersk suppe, kjøtt og løksaus
på søndag, med middags gjester.. Lørdag blir det Stroganoff (stor porsjon)
Nemlig kjempegodt å ha i fryseren ..
Men fortsetter jeg som jeg holder på må jeg snart ha et fryserom i tillegg til det
Tørrvare rommet jeg ønsker meg ..
Men det er så fantastisk gøy å lage mat.. Bruke lang tid, få den ekstra god .
Og heller spise supergod mat hele tiden ,, for det har man ferdig i fryseren.
Klart vi kan jo diskutere at fersklaget mat er bedre en frossen ,tint .. Men
det er tross alt bedere en macc’ern eller pølse og potetstappe ..hele uka ..
Jaja det var ganske ekstremt sagt da,, huff blir bare rot detta.. Ikke meninga og fornerme noen
altså..
Men jeg mener jo fortsatt at en person i hjemmet burde hatt mulighet til å gått hjemme og tatt
seg av hus,matlaging og eventuelle barn..
Man burde kunne hatt økonomi til det..
Men jeg ser jo helt klart at i dagens samfunn er det klin hakke umulig..
Så alle de gode gamle tradisjonene forsvinner, for vi har ikke tid..
Kommer til å bli sånn gammel dame som sitter og mumler
“jeg husker da jeg var liten ” borti et hjørne jeg .. Huffameg–
Egentlig glad jeg vokste opp når jeg gjorde..
Alt har gått utrolig fort..
Hørte på Weird Al Yankovic her om dagen .. God gammel slager..
It’s all about the pentium baby

Absolutt verdt å høre på Weird Al,, han har mange kule covra låter..
Både av Madonna og Michael Jackson .. Så søk han opp på
spotify da vel 🙂

Gizmo ville forresten hjelpe til med blogging i dag 🙂

Så med Weird Al på Google høytaleren min sier jeg God Fredag for nå!

Så prates vi senere i dag .) Ha en superfin dag, og gjør deg selv glad ! Du er nemlig viktig !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg