Ukestart !

Mandag igjen da gitt.. ukene flyr jo fra meg, som jeg har sagt før.
I går var som sagt en stille og rolig dag, bare matlaging og pusling,
Har blitt sylte forkjøla i tilegg. Ikke puste problemer , har fortsatt smak og lukt..
Bare hoster, nyser og stappe tett i nesa.
Men ikke noe feber, frostrier eller annet spennede..
Er nok bare helt vanlig forkjøelse,,
Så da er det vel bare å brette opp ermene og gyve løs på uka, hver dag er en ny utfordring .)
Masse som skjer denna uka, så greit at mandagen er litt stille.
Vi skal fornye pass, jeg skal ha vipper.. jeg har lege time.. og vips så er det sikkert
helga igjen 🙂

Litt irriterende at vi må kjøre helt til Hønefoss eller Drammen for å fornye pass..
Det søte lille lensmann kontoret vi hadde i Vikersund er jo lagt ned..
Trist igrunn. det står jo politi biler der innimellom, men tror de bare er innom og fyller
kaffekoppen . Sjelden jeg ser en politi i nærområde her gitt…
Kanskje det blir forandra med den nye regjeringen ?
Er ikke godt å si .. de lover og lover, men er sjelden noe blir gjort..
Jaja skal ikke starte uka med å diskutere politikk altså ..
Er 2 ting man aldri skal diskutere hvis man vil beholde roen ..
Politikk og religion ..
Så det er temaer jeg bevist prøver å unngå..

Fikk skribla ned den nye middagsplanen i dag da ..
Så her er ukas middager..

Håper den kan gi litt inspirasjon .. Meste av dette har jeg allerede ferdig i fryseren ,,
Som sagt, har blitt litt koko der, men i det lange løp sparer det meg masse stress og tid..
En helg ,, bruk to dager og lag masse mat,, så kan du faktisk ha middager for 1 mnd
i fryseren … Det er ikke så vanskelig,. man må bare planlegge , handle inn og
lage,,, og vips masse stress i uka borte !!
Jupp men skal ikke gnåle om det igjen , det er min måte å gjøre ting på ..
(absolutt ikke sikkert det er riktig) Men det funker for oss !! 🙂

 

Håper dere alle får en super uke !! Stå på , gjør hver dag til den beste du har hatt !
Så prates vi senere med oppskrifter og bilder vi vettu 🙂

 

2 kommentarer
      1. Du og Schnuppa mi .. håper ting er bra med deg. Og at du slipper flere “nisse” besøk ..
        Litt tidlig med jul enda 🥰 🥰 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg