Torsdag

Fin dag i dag og ,våkna grytidlig med en viss kribling i magen .. Ekke godt å si hva det kommer av..
Våkna iallefall 0538.
Og hvis det er sånn bli gammel så stakars meg..og de rundt meg ,,Hiihih kommer jo til å plage vettet av alle jeg ,,
Så nå sitter jeg her med frokosten , bikkj kikker surt på meg og lurer på hvorfor i allverden vi er oppe så tidlig,,
Men jeg har en plan .. Hva den går ut på kan jeg skrive om i kveld..
Blir nok et sent blogginnlegg fra meg i kveld..
Men fortvil ikke det kommer..
Merkelig hvilken vendinger livet tar innimellom.. stopper aldri å bli overrrasket jeg ,,
Noen sier jo liksom du blir gitt det livet du klarer å leve.. hmmm
ekke helt sikker på det altså… Egne valg man tar påvirker jo hele veien liksom ..
Mange rare ordtak som egentlig bare er tull…

Men uansett folkens ha en strålenfde fin sommerdag, Nyt varmen. Og sola og kos dere !!
Live life to the fullest !

 

Prates 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg