Tomatsuppe og en bra dag .)

I dag har nemlig jeg bestemt at det blir en superfin dag .) Har sovet hele natten og det er minimalt med vondt i forhold til det
det var. Klarte tilogmed å kle på meg selv i dag 🙂 Og det er egentlig et kunststykke i seg selv…
Helt imponert når jeg tenker på de som bare har en arm.. Men brukte tenner og litt sånn og fikk på meg
både bh og genser ,,litt stolt altså, og det gjør ikke mere vondt nå en jeg starta 🙂
Så litt grått og trist og småuggent i dag, men hva gjør vel det.. Det blir en bra dag med hjemmelaget
tomatsuppe til middag . Og har du laget det  en gang så kan jeg love deg at den fra pose slutter du å kjøpe ..
Leste forresten i avisen i går at det er en driftig dame spm har tatt ideen min …
(inspirert av blogger sto det) Og hva er det ? Joda hun sender ut matkasser med 7 måltider i , som du lager alle  på
søndag så sparer du tid gjennom hele uka med å bare varme middager,,, Rrrrr ,, jaja, dama hadde guts og satsa,
men det er det jeg har sagt helt siden jeg starta bloggen, lag masse mat, ha i fryseren i porsjoner, du sparer masse tid
og får nydelig hjemmelaget mat hver dag ..
Men men , over til dagens oppskrift, blir litt korte blogginnlegg. Skriver jo med en hånd 🙂

https://linda.blogg.no/hjemmelaget-tomatsuppe.html

Så prøv med litt suppe i dag da vel 🙂 Med godt brød ved siden av ,,

Her er også ukas meny..

Så ha en superfin mandag 🙂 kos dere og nyt dagen , så prates vi i morra 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg