To spiseskjeer med ta deg sammen

Jupp, er litt lei av alt så da må to spiseskjeer med ta seg sammen til !
Slutte å sutre over småting, ting kunne vært så mye værre…
Slutte å kjenne etter hvor vondt ting er,, Jeg lever !!!!
Så ja hvertfall to spiseskjeer med “Ta deg sammen”

Så i dag blir det det,,, gjøre alt og ikke sitte på rumpa !
(jeg klarer iallefall å gjøre noe) plukke seg selv opp og leve …
Ikke sitte å furte ,, ting kunne alltid vært MYE værre !!

Ser ut  til å bli en nydelig dag ute ,tåka har letta .. 3 grader på morran
og fuglene kvitrer og er fornøyd… Det høres iallefall sånn ut ,, kanskje de bare krangler om maten ,,,
Fyr på peisen, vi har nemlig ennå ikke skrudd på varmekablene i hele første etasje..
Bare badet oppe som har litt varme,, Så foreløpig oppvarming er PEIS ! og det blir
det jo i tilegg koselig av 😉 Men vi får vel snart beskjed om at vi må slutte å fyre for det forurenser så mye ..
Verden er litt koko.. Men inntil videre sparer vi strøm så mye vi kan og satser på god gammeldags
vedfyring !!!
I dag blir det fiiin gåtur med bikkj og gubbers, før jeg er så heldig å få lov å legge negler på
ei søt lita tuppe. 🙂
Gleder meg til det altså  !!
Også blir det vel en middags oppskrift fra dattera i dag 🙂
Så da har dere jo noe å glede dere til !
Og det er vel stort sett det dagen min skal bestå av,,
Rampa rundt med dattera i går ,, var rett og slett på kikke tur,,,
Vi kjøpte faktisk ingenting,, bare kikka litt i alle butikker..
Kjempekoselig., men blir igjen litt forundret over alle de stakkars mammaene (og noen få pappaer)
Som stresser rundt på senteret kl 17 med en unge i hver hånd som sutrer og er slitene,,,
De drar de inn i butikker og kjefter litt og hysjer,,, Får så vondt av de..
Vet at folk har det travelt ,.,de jobber,, tiden strekker ikke til, skal bare ,,,
Men , blir det noe bra av det ?
Hmm mye å tenke over denne torsdagen altså..
Men jeg håper dere der ute som faktisk er så snille å leser bloggen min ..
Ta vare på dere selv, senk tempoet litt ! Ting kan vente litt,, nyt øyeblikket,,
Det er NÅ dere lever  ! Ingen som bryr seg om hvordan bil du har eller hvordan klær du har.,
Det er faktsik bare deg selv !! Så stress ned ,,,,

Ha en superfin torsdag og lag noen minner , så prates vi i kveld 🙂

4 kommentarer
    1. Heilt riktig 🥰 og det har eg gjort i dag. Kom meg i bilen, fekk tatt ein tur te mi kjære venninna, som tross alt har fleire dårlige daga enn meg. Nytte nokon tima der, og klarte køyra heimatt 🤩🚙👍🏻 So var det lekse med HL, dei lese ei bok som er ein heilt grusom historie egentlig. Hadde ikkje lyst å lesa 3 kapittel for han, men kva gjer ein ikkje. Kvalitetstid blei det 🥰 Han va for sliten. Me lukka døra og det var kun oss to, saman om boka. No har eg sett filmen og den enda heilt frykteleg 😢 Gutten i den stripete pyjamas ❤️ So te poenget 😅 Det sette ting i perspektiv når ein lese om ein sånn fryktelig skjebne ❤️

      1. Det gjør det så absolutt, og så bra gjort Hege ❤❤ hun du besøkte fortjener det 👏👏trenger bare 2 spiseskjeer 😉🤪🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg