Tida flyr !

Og jeg henger nesten ikke med.. Skjer så mye  hele tida 😊 Men det er jo utrolig moro da, betyr
at jeg ikke kjeder meg . For det har jeg nemlig ikke tid til.
I går var jeg nede en kjapp tur på åssida i Drammen, ringene mine hadde nemlig kommet..
Så da måtte jeg jo hente dem . De har vært inne til herding ,også har damen laget en ring til ringfingeren
min også. Så nå har jeg 4 ringer på hver hånd og det snart ut som noe fra en skrekkfilm.,,,
Men men det virker som om det hjelper ,så da får jeg bare se litt “corny” ut da.
Vet iallefall at når jeg har vært uten i nesten 14 dager nå , så gjør fingrene kjempevondt !
Godt man kan lage sånne ting faktisk ..
Så i dag er en litt regntung dag, naturen og vannmagasinene våre trenger jo alt det regnet de kan få.
Så håper det kommer en del ..
Skal lage opp noe mat i dag,, eller tilbehør.
Og selvfølgelig gå den vanlige turen vår..
Så da forsvinner den dagen som dugg for solen også .. hehe

Så forøvrig på Farmen i går.. oioioi så mange forskjellige mennesker..
Glad jeg ikke er der inne. Men sterkt at de stiller opp, tror nemlig ikke jeg hadde klart
å være sånn foran kamera…
Og de søte kattene da …smelt… og voffen som kom inn ..
Blir spennende å se hvordan det utvikler seg ..
Gøy at det har begynt igjen , Det betyr liksom at nå er det iallefall tid til å sitte inne
å kose seg 🙂
Snart oktober, 3 mnd til julaften .. Wooow..
Snart på tide å begynne å planlegge.. Gleder meg 🙂
Har sånn fin planleggings bok ,som jeg skriver opp fra år til år.
Hva jeg baker, hvem som får hva, hva som skal gjøres etc,..
Så da kan jeg ha full kontroll over det og ! 🙂 haha ..
Men som sagt ellers i dag skal jeg begynne å lage noe
“sidedishes”, Noen som gjetter?
Les bloggen etterpå da vel så skal jeg fortelle jeg !!

Ha en superfin Torsdag alle sammen .
Kjør pent hvis dere er ute å kjører , gå pent hvis dere gjør det !

Viktigst av alt ta vare på hverandre, så prates vi ! 🙂

2 kommentarer
      1. Nei det hadde klikka litt for meg tror jeg.. Synes det er utrolig tøft gjort av alle sammen.
        Som tør og være med .. Takk for at du leser bloggen min ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg