Tida flyr

Helt ifra meg.. Døgnet har ikke nok timer til at jeg skal få gjort alt,,
Vel joda det har nok det, men jeg må sove pittelitt innimellom og ..
Off høres ut som om jeg klager, det gjør jeg ikke altså..
Og jeg holder bare med på ting som er moro… Baking,
lage mat , vaske etc,,Og det er selvpålagt,,
Gubbers har sagt at han kan gjøre alt det når jeg ligger der,,
Men føler liksom at det er urettferdig, at han skal måtte ta seg av
alle dyra,meg OG pynte til jul..
Så best å få unna mest mulig tenker jeg 🙂
Og om kvelden ender vi stort sett opp sånn :

Helt pumpa alle sammen . Så da har vi iallefall gjort noe fornuftig den dagen
og fortjener å sitte litt på rumpa med bena høyt, og en kosekatt på fanget:)
Han er litt rampete om nettene nå.. det vil si han er kattunge..
Men han har funnet ut at hvis han angriper Vincent under dyna,, da våkner jo han,
og da kan vi sikkert leke,, Vincent setter ikke så veldig stor pris på det,,,
Og det ender med at Astrix får time out på gangen … Føler meg som verdens værste
kattemamma når jeg gjør det,,men,han er like blid når han kommer inn igjen 🙂
Bare litt roligere .. Så jeg håper det virker snart..
Han har tilogmed nesten vent seg til tannbørsten nå.)
Det er ikke fullt så mye spytting ..
Så ting går rette veien  her i hakkebakkskogen ,,,

Så det vi gleder oss til nå er og prøve å sette opp juletreet til helga..
Jepp jeg vet jeg er sinnsykt tidlig ute,, og folk tror jeg er gal,,
Og julepolitiet kommer sikkert og tar meg.. Men jaja ,, kom igjen ,
Kunne godt satt opp treet i oktober jeg altså ..
For det er nemlig super koselig med lys og tre og pynt …
Men tror alle arve kuler,  og minne kuler blir liggende i år,,
Satser på uknuselig ting ..

Så dagen i dag blir nok brukt til stryking, henge opp julegardiner..
Litt pynting og bytting av duker etc..
Så får vi se hva resten av dagen bringer når det er gjort…
Håper iallefall dere alle sammen får en superfin dag ..
Og at dere kan gjøre noe koselig 🙂

Kos dere masse og ta godt vare på hverandre 🙂
Så prates vi i kveld med en middagsoppskrift 🙂

 

4 kommentarer
    1. Jeg synes du er smart som er tidlig ute og godt forberedt! Samma når man setter opp Juletreet vel, når det ikke er ekte, en super flott del av julepynten! Kos deg med å pynte og ordne. ❤️🤶🎅🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg