Taco

Som vanlig på en fredag her hjemme ble det Taco til middag .. Ikke så spennende .. men helt oki ..
Vanlig salat, litt revet ost, litt skivet avaocado,hakket løk, rømme . og hjemmelaget salsa..

Hjemmelaget Salsa

Ellers i dag har vi hatt en utrolig fin rampetur , dattera og jeg.. Ble Hønefoss .
Og litt flaut å si men jeg har faktisk aldri gått på torget i hønefoss–
Det gjorde vi i dag og fant et utrolig fint sted å spise. Cafe Rumi..
Bakgården der var jo utrolig sjarmerende

og de hadde god mat..
Alexandra bestilte Cafe latte caramel,,

Og vi spiste begge mix grillspyd med paprikasaus..

Veldig godt og kan anbefales ..
Så hvis dere er i Hønefoss stikk innom Cafe Rumi..
Ellers så skal jeg jammen ta meg et glass vin nå og kose meg 🙂
Slappe av etter en morsom dag ..
Håper dere kan gjøre det samme,..
Men vi prates igjen i morgen tidlig vi 🙂 Ha en utrolig fin kveld alle sammen og takk for at dere leser .)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg