Ta det med ro dagen.

Jepp jeg prøver så godt jeg bare kan . Som jeg skrev i går verker jo disse fingrene noe helt inni…… Så ta det med ro og ikke dille med matlaging,vasking etc.
Sitter seriøst og vurderer å begynne å røyke igjen altså.
Slutta for 2 år siden og etter det har jeg jo ikke klart å sitte stille og slappe av..
Ikke for å fornærme noen men har nesten fått adhd… Eller maur i rompa som det her da jeg var liten ..

Tror litt av grunnen også er at vi har  ikke tv nede i stua her hvor jeg sitter. Bare laptoppen…
Tv har vi oppe på data rommet til Gubbers og der tilbringer vi kveldene etter middag ..
Så her nede er det jeg og dyra som regjerer.  3 katter, en hund og meg..
Og tror vell  kanskje denne ordningen med data rommet hans har sørget for et fungerende ekteskap .
I og med at vi begge er uføretrygdet og går hjemme alle dager sammen ..

Vi sees på morran, på gåturen vår klokka 12 .. og til middag og da hele kvelden selvfølgelig,
Fungerer utmerket for oss 🙂

Men dette var en voldsom avsporing altså, jeg klarte jo fint å sitte stille foran tv’n med røyk og kose meg før ,.,

samtidtig føler jeg jo at livet er mer innholdsrikt nå . Sitter på dataen når jeg vil , ser på netflix,nrk,dplay når jeg vil .
Går glipp av all reklame da , så folk må liksom forklare meg “reklame” vitser…men føler ikke noe stort tap fordi vi ikke har en 65″ hengede på veggen
her nede.,,
Vi har et tv bord fyllt med Star Wars lego istede..

Jupp.. barsnlig vil sikkert noen si , men det er en av hobbyene her i huset,,,
Jeg bygger minihus og legger negler , han bygger lego og stiller ut i stua 🙂

Det funker !
Men tilbake til det slappe av greiene… Noen som har noen forslag?
Altså jeg skal helst ikke gjøre for mye med fingrene, ikke gå pga knær og hofter..
Lese har jeg ikke ro til …

Blir litt koko her nå kjenner jeg ,,,Men en dag av gangen , så satser vi på at Morgendagen er ennå litt bedre…
Heheh never ever give up !  A cup of Kindness and a Pound of laughter ..

Ha en strålende fin dag alle sammen , grilling i dag . så oppskrift på potetsalat etterpå og bilde av middagen selvsagt 🙂

3 kommentarer
    1. Nå døde jeg.. har han virkelig «legoet» sammen all den StarWarsen 😳😳😳 kjipt med fingrene, men kan ikke se at det kan hjelpe å begynne røyke, ihvertfall ikke tobakk eller sigaretter. Opium kanskje 😜😂😂 klem til deg 😘

      1. Heheh jada han har “legoet” sammen alt det der.. Og mere til som vi har i en diger sekk på loftet. er liksom “bare” Star Wars legoen som har fått hedersplassen.
        Tror kanskje jeg ikke skal begynne å røyke altså heheh .. Men vrient å ikke gjøre noe liksom ..
        Stor klem til dere alle 4 og kose dere masse i dag 🙂 Gubbers hilser !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg