Sunday=Funday

Jaja kan nok klare og lage en funday ut av dette altså. Jeg er igrunn ganske god på å gjøre de fleste dager ålreit,,
Bare å lage litt mat, bygge minihus , jobbe i hagen eller ta meg av dyra og vips så ble det en bra dag..
I dag blir det kanskje ikke så mye matlaging .. bare steke litt løk tror jeg..

I går hadde vi en nydelig dag, varmt som fy.. Så tok bikkj en liten runde rundt åsen her klokka 12, satt oss i bilen.
Og kjørte til Vikersund og gikk rundt på øya. et kjempefint område midt i Vikersund. Der gikk vi ut på tuppen så Vincent kunne bade litt.
Først kom det en svane som var skikkelig sinna og hvesa til oss… Gubbers hvesa tilbake.. den brusa litt med fjæra men svømte avgårde…

Men etter at vi fikk jagd den , kom det en utrolig søt gjeng…

Så ut som en kjempefin søskenflokk..
og en helt hvit en .. Så nyyydelig.. Vincent ville gjerne ha andebiff, men vi holdt ham hardt i båndet så han ikke fikk skremt de ….

Og de likte hundenamme.. Håper de tåler det ,, at jeg ikke gjorde de syke,,de fikk kanskje 10 små biter med frysetørket biff.
de delte seg i mellom og var så fine .. Prøvde å overtale de til å komme å bo i dammen min ,,, Lovte tilogmed at de skulle mat hver dag.. Men de bare kikka rart på meg .
Heheh . Hadde nok blitt oppstyr i Åsen her da ja .-)

Så dagen i går var ganske så perfekt fordet om det var varmt..Blir nok noe alà samme tur opplegget i dag..
Ellers så er det jo ny ukes meny .
Så her er den 🙂

Håper dere kan finne litt inspirasjon .Ganske vanlig mat.
Ønsker dere alle en superfin Funday ,gjør noe gøy da vel !  🙂

“Life is short , smile while you still have teeth ”
(gammelt jugeord)
Prates i kveld !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg