Sunday vibes

Våkner like tidlig søndag som mandag. Jaja , sånn går no dagan …

Har fått litt føelsen av høstvær de siste dagene og det har igrunn gjort godt..
koselig å tenne lys inne og finne et pledd. Drakk tilogmed et helt glass vin i går kveld..
Har funnet ut at det sikkert er sunt sånn ca en gang i mnd..
Koselig var det iallefall ..

I dg skal jeg lage noe spennende til middag som jeg ikke har prøvd før.
Oppskrifter og bilder kommer selvfølgelig..
Håper det er like godt som jeg tror det er,, Det er øl i det så da må det vel være godt . (hahha)
Ellers skal jeg surre litt og gjøre litt ting her,,
Sånne helt vanlig husmor ting..Blir jo også selvfølgelig tur med bikkj og gubbers..
Prøve å finne noen tyttebær så vi kan ha litt syltetøy i fryseren til jul …
Kanskje litt koko jeg ,men jeg gleder meg faktsik til jul alt..
Koseligste tida EVER !! .. masse lys, fyr på peisen , alle stresser rundt som gale og fryser og skraper is,
sklir og bærer seg halvt forderva,,, men på Julaften senker roen seg og alt blir helt stille,,
Det er sååå utrolig koselig ..Glade barn, slitne mammaer, gossine pappaer.. Og bare fred og ro…
Perfekt  julaften er selvfølgelig at det kommer et hvitt snødryss og gjør stemningen helt perfekt…
Og jada jeg er med på stresset jeg og,, jeg har ikke ting ferdig i februar liksom..
Men jeg har alltid en klar plan,, liste over ting jeg skal kjøpe, ting som skal gjøres fra dag til dag..
Og da blir det på en måte system i kaoset 🙂 Og sitte å nyte kvelden og bare se på alle de glade ansiktene ..

Jepp jeg er litt koko.. men det er helt greit det altså ! Liker ikke å være helt A4.. Går litt mot strømmen
på enkelte ting og gjør ting på min måte.. trasser litt og kjefter litt.. Blir som regel bra og jeg tror ikke jeg gjør
folk så veldig fornærma eller sure på meg ..

Men livet er til for å leves ! Og nytes ,,
Bak en kake ,gled en venn eller deg selv,,
Ta godt vare  på denne søndagen og dere selv, så prates vi etterpå i dag vettu 🙂

 

4 kommentarer
    1. Du kan fint drikke et glass rødvin hver kveld, og det er sunt, for det første øker alkohol mengden av det sunne kolesterolet i blodet. For det andre reduserer det risikoen for blodpropper og åreforkalkning. Og til sist inneholder drueskallet vinen er laget av, antioksidanter. Men mer moro å ta tre glass på en kveld og droppe det andre kvelder, hehe.. kjør på!! 😜😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg