Stille ……

Det er altså så deilig å ha det helt stille om morgenen. Ikke en lyd, bare jeg som klaprer i vei på tastaturet da hehe 🙂
Men det gir meg masse, for å møte dagen , det å ha det helt stille og bare alene om morgenen.
I dag blir det en stor gryte med Stroganoff som skal lages… Den er vannvittig god, og helt utrolig grei
å ha i fryseren.
Så det gleder jeg meg masse til. Ellers så må jeg ta fredagsvasken i dag, for den rakk jeg ikke i går.
Da gikk det nemlig i ett, med ramping med dattera..
Fikk gjort veldig mye fornuftig . Og litt ufornuftig, Men vi løste mange verdens problemer..
Og oppe på det lokale gårds utsalget bugner det av grønnsaker,poteter, og alt mulig slags gode saker..
Gresskar, drue gele , mmmmmm ble nesten sulten av å gå rundt der og tenke på alt man kunne lage,,
Men det ble egg og ingredienser til fersk suppe i morgen ..
Så dattera og Svigersønn kommer på middag i morgen , og siden hun faktisk er allergisk for dyr..
Ja da må jeg ta det litt ekstra..
Så kanskje hun får spist litt og ikke bare nyser..
Vi gikk en lang fin tur med Bikkj i går og innimellom handle turer..
Han er helt friskmeldt og hopper rundt som en klovn igjen ..
Sitter også og planelgger neste Sverige tur .. Skriver handle  lapp og planlegger middager..
Alltid noen middager man kan planlegge heheh ..
Så dagen i dag går nok som et svusj den og !

Håper dere gjør noe gøy i dag og at dere tar vare på hverandre og dere selv, !!
Og ta vare på dagen (man får den aldri igjen )

Prates senere da ! 🙂 ha en fin dag så lenge !
Modum kommune - KONKURRANSE Som en ekstra liten markering... | Facebook

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg