Søndag morgen

Jaja spratt opp i dag og da. Er ikke store forskjellen på lørdag/søndag/mandag her ..
Hehe eneste er vel at det er litt mere “kosemat” i helgene og selvfølgelig
litt mere søndagsmiddag ..
Dagen i dag tror jeg nesten jeg skal tilbringe med å gå en laaaaang tur med hund og mann ..
Prøve å få til det iallefall ,så får vi se hvor langt vi kommer.
Kanskje lage litt mer mat..
Er det som er så fint, jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil !
Ble veldig satt ut den gangen jeg ble uføretrygda .
Tenkte på en måte at nå var livet over.. men man må ta ting som det er ..
Gir livet deg sitroner , så lag masse saft da vel ! (fritt oversatt)
Så nå har jeg jo da klart å dette inn på lage mat greia..
masse mat,, i fryseren. Er nesten som penger i banken føelse ..
Jeg vet at skulle noe skje..(operasjoner,kneet ut av ledd etc) Javel da har jeg mat i fryseren .
Liker at ting er planlagt. Jeg vet at om noen kommer på overraskelses besøk (skjer ikke ofte)
Men da har jeg mat i fryseren , og kaker !
Skulle hatt en stoooooor matbod jeg .. såkalt “pantry” Det står vel øverst på ønskelista.
Fyllt opp med tørrvarer,bakevarer.hermetikk, alt man kan tenke seg. Min egen litte butikk liksom ..
Hvorfor bygger man ikke hus med det lengre?
Det var helt vanlig før i tiden .. Men neida, nå skal liksom kjøkkenet være pittelite og minimalt
med skapplass og skuffer og oppbevaring..
Hmm skulle spesial tegna et hus med GIGA kjøkken og matbod jeg .. og passe stor stue,
stor spisestue, mellomstort data/tv/kose rom og soverom og 2 bad..
Kanskje en garasje da .. hehe
Godt det er gratis å drømme.. men et Pantry type skap ting burde jeg kanskje med tid å stunder få til..
Read This Before You Put in a Pantry - This Old House
Se så lekkert liksom .. og det finnes en Dullion forskjellige..
The Walk-In Kitchen Pantry Is the New Designer Shoe Closet - WSJ
Må jo helt klart være drømmen å eie noe sånt.. Helt eget miimarked liksom ..
Jaja drømmer videre jeg !

Ha en strålende fin søndag , så blir det oppskrifter senere i dag som vanlig .)
Take care

2 kommentarer
      1. Det hadde vært superhyggelig !! Da kunne vi hatt mye moro 🙂 Men vi må få til noe spennede en dag altså ! Bare jeg blir ferdig med denne uka så får jeg huet litt over vannet 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg