Saturday feeling

Endelig lørdag gitt .) Fikk gudskjelov vaska grundig her i går og satt frem resten av høsten …
Så i dag er det bare matlaging igjen .. eller begynner med en kake jeg ..
Også lager vi litt lapskaus etter det.. den lapskausen skal ikke serveres før mandag .
Men tidsskjema sier at jeg må lage den i dag, og den holder seg jo innmari godt i kjøleskapet .
Og blir bedre dagen etter ,så da må den jo bli knallgod 2 dager etter 🙂

Kaken jeg skal bake fant jeg på bloggen til Cathrineruth

Den ser supergod ut ,og skal linke til hennes oppskrift når jeg får laget den ..

Ellers blir det siste innkjøp av pølsebrød og litt mere brus..
Søndag kommer halve familien på pølsefest , mandag andre halve på lapskaus og
“Søkkrike byfruer fra sandefjord.”

Blir spennede og jeg gleder meg ,,
Håper dere alle har det bra og at dere tar vare på hverandre.
Snart September (hvor ble sommeren av?)
Tida fyker av gårde og vi må lære og nyte de små tingene .
Ikke jage rundt som maur..

Men nå skal ikke jeg begynne å formane igjen altså 🙂
Takk for at dere leser og ha en superfin Lørdag, så kommer det noen oppskrifter etterpå 🙂

Vincent fant en leke i kassa si , og den passa på hodet 😂😂😂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg