Sånn går det når man har det for gøy

Off , og der var vi igang igjen. Fingrene nekter å samarbeide. De gjør bare vondt, har fått noen mystiske kuler på leddene.
Og har mått tatt i bruk “ringene” igjen. Hater å bruke de for de hemmer bevegelsene. (Er jo akkurat det de skal gjøre)
Men da blir det ikke så lett å lage mat, kutte , hakke , steke , brase. Alt det morsomme man vanligvis gjør på et kjøkken..

Har slitasjegikt i knær,ankler og fingre . Pluss overbevelige ledd. Så fingrene mine går litt i alle retninger.
Har hatt det imange år, og var vel derfor jeg mere eller mindre lot dattern i huset overta alt av middagslaging.
Overvekt ,slitasjegikt og vonde fingre gjorde til at jeg nesten ga opp..
Men så ble jeg jo Gastric Bypass operert i 2016. Gikk ned 50 kilo. Og begynte å leve igjen.
Fingrene ble jo ikke bedre, men bestemte meg for at det her takler vi. Fikk også støtteringer av Nav for å hjelpe med smertene.
Og det hjalp masse.. Tok tilbake kjøkkenet mitt og begynte å lage masse mat..

Har det siste året ikke brukt ringene , for jeg har jo ikke hatt så vondt.. men de siste månedene har det blitt værre og værre.
Og jeg er vel ganske dårlig på å lytte til kroppen min. Ta et hint liksom .. Neida her kjører vi på ” Till the bitter end ! ”
Og her er vi i dag ! ‘

Så da får jeg vel ha ringene på igjen,, ta det litt Slow noen dager,,, (prøve iallefall hehe)

Men fortvil ikke. Middager blir lagt ut hver dag . og oppskrifter..
I dag blir det taco her , men datttern har laget en nydelig kremet kyllingsuppe , så da får dere oppskrift og bilder av den .
Dette ble nesten et klageinnlegg… hmm ikke meninga altså !
Ha en nyyydelig fredag, det skal jeg !

2 kommentarer
    1. Så kjipt det enn er med slike plager, så fra overflaten av handa så ser det litt kult ut, ser ut som alt er sølv og hvitt gull – hvilket jeg elsker 🤩 fra undersiden ser det kjipt ut må innrømmes, og det er lov å klage innimellom, det var slik bloggen min starta, fikk ut frustrasjon – det er terapeutisk. Så derfor skriver jeg akkurat det som passer meg enda i dag 😁 Klem til deg Linda, god energi overføres 😘

      1. Tusen takk ❤ det går så bra, ble bare litt mye i dag tidlig,men klarte å blogge ,vaske og lage middag. Så da får jeg si meg fornøyd 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg