Pulled Pork og Mac&Cheese

Pulled Pork og mac&cheese er vel noe av det enkleste jeg kan ta opp fra fryseren og putte rett i stekovnen og 30 min . Ferdig middag ..
Super enkelt, også så godt .-)

Oppskrift :

Mac&Cheese

Min vri på Pulled Pork

Her er forøvrig et bilde av min Crock Pot

Fikk denne i bursdags presang av Gubbers på 50 års dagen min .. Og gudameg og glad jeg er i den ..Stapp alt oppi om morningen still inn timeren på 6-8 timer,, Og vips du har ferdig middag..
Det er i denne jeg lager pulled pork,appelsinkylling, beer stew , etc,, Bare på søke på nettet etter oppskrifter til Slow cooker–
Her er link til den på elkjøp. Crock Pot

Så løp og kjøp da vel …og lag mange gode middager og putt i fryseren .. så har du utover hele høsten 🙂

Jaja ble litt reklame og her da.. men bare et tips,,,

Ellers håper jeg dere har en kjempefin dag /kveld– Finn på noe gøy sammen ..
Skru av tv’n og spill kort? hmm bare et tips 🙂
“prates” i morra tidlig  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg