Plukkfisk og regnvær :)

Hva passer vel bedre på en litt ruskete dag en plukkfisk ?
Helt hjemmelaget og bare for hubby’en og varme opp 🙂
Utrolig tidsbesparende og ha ferdig porsjoner med mat i fryseren altså..
Så her er oppskriften :
https://linda.blogg.no/2021/11

Ellers så må jeg si det går sakte men sikkert fremover med denna tommelen…
2 første døgna var ytrolig smertefullt, men nå er det bare pittelitt vondt.. Klarer å kle på meg selv og
skal prøve å kjøre bil i dag 🙂 Hubby’n er ikke helt enig ,men det er jeg ,,vrooom ,,
Neida skal holde meg på små veiene , kjøre sakte. jeg har jo automat og alt går liksom av seg selv 🙂
Jeg er nemlig veldig rastløs og utålmodig.. så får litt *cabinfever* av å være inne for lenge..
Dattera kom og henta meg en tur i går, og det gikk superfint.. så prøve selv i dag:)

Og ellers går livet sin vante gang her i flåklypa, ingen store endringer på noe,,,
Og det er vel på en måte bra ..
Så satser på at hånda er enda bedre i morgen ,så jeg faktisk kan skrive litt lengre 🙂
Uansett ha en superfin Tirsdag 🙂
Kos dere !!

2 kommentarer
    1. Plukkfisk ja… 🙂 Det er godt!
      Jeg laget saltfiskkake her om dagen – i går… 🙂 Laget av saltfisk, egg, krydder og poteter 😀 God mat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg