Opp og Hopp

Lørdag i dag, og sola kommer så fint frem og lyser, oppe å vekker fugelene om morran for tida
men tror jeg er arvelig anlagt der 🙂 Våkner av at beina gjør vondt ,så da er det bare å sette igang,

I går fikk jeg jo laget opp en haug med pølsefrikasse, i dag står fiskegrateng på lista.
Så da blir det snart avgårde til den lokale Kiwi butikken for å fange torsk.
Er så godt å ha ferdig mat i fryseren.

Fikk også klippet gresset og bygd litt minihus i går,snart ferdig med nr 4 .
Tida flyr når man har det gøy .

Ellers så hvis jeg rekker blir det vel å pusle litt her inne, ting vasker ikke seg selv 🙂

Sånn bortsett fra maraton matalging skjer det ikke så mye her i flåklypa.
Det er igrunn stille og rolig .
Veldig glad for at vi tok valget og flytta opp hit i 2003 . Vi bodde i Drammen før.
Og joda fint der , men følte det var riktig å flytte ut før dattera ble for stor..
Angrer ikke et sekund på det .
Bylivet er selvfølgelig helt perfekt for mange , men jeg elsker å bo her litt uti ingenting.
Det er stille og rolig, folk kjenner deg igjen på butikken ,hilser , skravler..
Biler stopper når man skal frem (fordet om de ikke behøver)
Første gangen mammaen min og stefaren min flytta opp hit,trodde jeg det hadde rabla for dem ,
Vi dro en tur på butikken og der var det bare Ladaer og damer i sånne forkle kjoler og gummistøvler..
Men det var i 1990.. Veldig mye skjedde her oppe på 10 år.
For når vi kom flyttende var det ikke en eneste Lada igjen 🙂

Hver gang jeg må kjøre til Drammen nå er det nesten sånn at jeg får skuldrene oppe under øra.
Puster liksom ikke ordentlig før rundkjøringa i Hokksund. da kan jeg liksom slappe av igjen .
Og nå er det jo Elvefestivalen i Drammen..oioioi da er det kaos da,,  Iallefall hvis du kjører bil…

Nei glad jeg kan gjemme meg litt her oppe altså. Lille oasen min ..
Så da har jeg fått sitti lenge nok stille til å ha fått i meg et proteinrundstykke.
Så da er det bare å klemme i vei med dagens gjøremål..
Ønsker dere alle en superfin Lørdag , kos dere masse så kommer det masse bilder ,oppskrifter etc
senere i dag 🙂
Take care !

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg