Onsdag og halvveis !

Halv veis til helg igjen … hvor blir dagene av ..
Men det tyder vel på at man har det morsomt det da..
I dag går dagen med til å farte litt rundt omkring..
Ned til Åssida i Drammen for å levere de ringene jeg vanligvis har på fingrene .
Så fingrene ikke går bakover… De må nemlig behandles  en gang i året ..


Og det blir en veldig kjedelig uke før jeg får igjen de, for da gjør fingrene ekstra vondt uten den støtten de gir..
Så da blir det litt rolig på matfronten ,, og ikke så mye annet som skjer..

Bare vente på å få igjen de støttene .. Er veldig glad for at jeg har de altså..
Før jeg fikk de hadde jeg på en måte gitt opp hele kjøkkenet..
Dattera overtok gudskjelov, for fingrenen mine gjorde for vondt..
Sånn er det vel med overbeveglige ledd og artrose (slitasjegikt)
Det er jo noe som bare blir værre med åra, men prøver å gjøre så godt jeg kan  🙂

Pytt pytt . litt skavanker skal man vel ha .. Glad det bare er ledd som ikke virker,, ting kunne vært mye værre ..
Så når jeg kommer hjem fra Drammen blir det gåtur med gubbers og bikkj ..
Og kanskje pusle litt i hagen .. rydde litt ..
Er ikke lett å ha fin hage når man har en halvgal hund…
Han spinner jo rundt som en gærning ..
Plenen ser så der ut liksom , men sånn er det nå bare…
Før vi fikk hund hadde vi vel områdets fineste plen ..
Gubbers er nemlig kjempenøye …og lå omtrent med saks og klipte den ..

Sånn så den ut liksom ,, med den første hunden vår Willy whippet..
Og katten Gizmo. Katten har vi enda.. og Willy lufta seg selv nedi skogen her .
Han løp aldri på plenen som Vincent gjør..
Nå er det jeg som er gartner,, og jeg er ikke fullt så nøye kan man si , så da blir
det sånn ca plen … Huset vårt brant jo i 2008 og etter det ble ting liksom ikke helt det samme …
Ting er for all del bra ,, ikke misforstå.. men det ble liksom annerledes..
Jaja man får gjøre det beste ut av det man har.. !

Så plenen er grønn ,den vokser , og den må klippes i ny og ne,, og da er vel alt bra 😉
Rotete innlegg igjen ,, tankene er litt “all over ” ..
Ha en superfin dag alle sammen . Håper dere finner på noe gøy og lager en supergod middag i dag !!
Kos dere iallefall og nyt varmen vi enda har .)
Så prates vi i ettermiddag med oppskrift og bilder 🙂

 

2 kommentarer
      1. Ja den plenen der var drømmeplenen… tror dessverre ikke jeg er født med “grønne” fingre sånn som gubben,,,
        Men men det er da iallefall plen her nå og 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg