Ohhh happy days!!!

YES– dagen i går var virkelig fin, den var faktisk helt utrolig..
Vi starta jo her hjemme som en helt vanlig søndag,, Litt blogg innlegg og frokost..
Så kl 11 inn i bilen med hele hurven og vi fikk kjørt Vincent til dattera..
Hun var nemlig supersnill og passa han i går mens vi var på Roadtrip..
Vi kjørte langt og lengre en langt (neida 2 timer)
Men da vi endelig kom frem !! Gudbedre meg for et fantastisk sted!!!!

Det var kattegårder og kattehus ! Jeg var jo helt i himmelen ,
Og ut kommer en kjempekoselig dame og møter oss…
Vi blir med henne inn i kattehuset og inn i et eget passe stort rom ..
Og der er verdens skjønneste lille kattegutt med mamman sin og søsken ..

Så alle sammen møt Astrix !!! Han skal vi nemlig få lov til å bli slavene til..
og jeg kan hente om ca 1 uke,, Så TUSEN TAKK til alle der ute som har gitt
noe på Spleisen ! Jeg hadde aldri trodd dette ønsket skulle bli oppfylt,, ..
Jeg er sååå glad,, Og gleder meg noe helt enormt.. til å kjøre de 2 timene neste gang !!

Se på det ansiktet da.. men samtidig så snill og medgjørlig,,, Han minner meg litt om han forrige Maine
coon’n.. Lynx ,, Han ligner litt i ansiktet.. og det er en god føelse,,
Så nå er kattestativet nyvakset..

Som noen sa , ” man tar ikke en møkkete body på en ny baby ” Og
nei det gjør man faktisk ikke 🙂
Så dagen i går ble perfekt,, vi kom hjem passe slitne , fikk laget middag , satt
oss ned og så begynte det å ringe på døra,,
Mange ganger,, en haug med søte barn ,kledd ut og høflige og snille..
“Knask eller knep” Og de er jo så søte,, jeg måtte overtale dem til å ta mere en
1 godteri .. Helt fantastisk ,, Så da klokka var 8 og middagen spist ,, da var det rett i pysjen og slappe av
og tenke på hvor moro alt skal bli igjen .. Kattunge !! Jeg gleder meg vilt til å prøve å pynte juletre..
Hihihihi  det kommer til å bli moro fremover,,
Og jeg gleder meg til Vincent får se den lille krabaten ,, Mange moro øyeblikk som kommer..
Så i dag skal jeg gjøre istand matplassen og vann fontenen igjen .., Og bare gå rundt å smile i en uke ..
Håper dere alle der ute har en Kjempefin start på uka !
Og at dere nyter alle de små øyeblikkene som faktisk betyr noe  🙂
Vi prates med middags oppskrift senere i dag
Ha en FIN dag … Og igjen TUSEN TAKK til alle som har gitt !!!!

16 kommentarer

Siste innlegg