Nye Muligheter

Mandag igjen, ukene flyr helt ifra meg 🙂 I dag skal jeg begynne med å ringe pasientkontoret
og høre når jeg kan bli operert.. Bare å bli ferdig med det 🙂  Dess før dess bedre…
For da har jeg en dato og gå utifra.. noe jeg kan forholde meg til .
Mye må gjøres før operasjon. Vasking, matlaging, handling..
Og som sagt jeg bare gleder meg 🙂  Gleder meg til å komme i mål.
Det har vært en lang reise.. Starta jo som sagt i 2016 meg Gastric Bypass..
Så i 2018 begynte vel de første korrigerende operasjonene ,, Først nedre del av magen ,
Så litt retting på den ,, for det ble en bulk.. Så armer, så fra under armen og ned under puppen..
Og nå da øvre del av mage.. Og da er jeg ferdig håper jeg ..
Det som er det forferdelige er den tida etterpå og ikke få lov å gjøre noe ..
ikke gå tur, ingenting.. bare holde seg i ro.. Er en skikkelig prøvelse hver gang..
Og stakkars gubbers truer med å binde meg fast , stenge meg inne etc..
Og jeg blir grinete og vanskelig å ha med å gjøre (tipper jeg)
Så joda dette må gå bra og det burde bll siste gang ..
Så satser jeg på en sommer som jeg kan tørre og gå i bikini ..
Tørre og bade og svømme.. Og det som disser og henger da, vel det får disse og henge..
Er tross alt 52..

Sånn bortsett fra alt det er det jo ny middagsplan i dag 🙂

Så sånn ser uka vår ut ! Det meste av dette er jo i fryseren .Men jeg gir dere
selvsagt oppskrifter ,bilder og sånn for det..

Fikk forøvrig igjen alle ringene mine og , (de jeg har på fingrene for overbeveglige ledd)
De lagde også en ekstra til ringfingeren min,, så nå ser jeg helt merkelig ut 🙂

Men men de hjelper ,så da får det se ut som det vil..
mange som tror jeg bare har de til pynt.. så pyntete er ikke jeg altså ..
Men det er greit ,. de er pene .. 🙂

Så da kan jeg hakke,kutte,vaske og vri opp ting igjen 🙂
Håper dere alle har en nydelig uke foran dere ..
Jeg fortsetter med sitron vannet mitt.. Gir dere tilbakemeldinger .)

“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving” (Albert Einstein)
Ha en strålende mandag alle sammen , så prates vi etterpå 🙂

4 kommentarer
    1. Da får vi håpe at du klarer å være i ro denne gange , vet det er vanskelig for deg , men nå må du .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg