Nye muligheter

Og ny uke, alle ting er mulig. I dag blir en fin dag. Gubbers skal til tannlegen , så da får jeg lov å kjøre , og gå tur helt alene..
Med Vincent .
Det er ikke ofte for han er så redd for at kneet mitt skal gå ut av ledd når jeg er alene .
Men på øya i vikersund får jeg lov. Der er det flatt og utrolig fint 🙂

Og etter det går jammen i meg turen til Jysk i Mjøndalen på salg av lenestoler..
Jeg har jo snart bursdag😍 og ønsker meg sårt en ny stol jeg kan prøve å sitte stille på kvelden ..
Den jeg har får jeg sykt vondt i ryggen av. Og da klarer jeg jo hvertfall ikke å sitte stille,,
Og jeg har nemlig stort sett aldri vondt i ryggen . Alle andre steder ja,men ryggen virker liksom .

Og da har det meste av familien lagt sammen bursdagsgave og sender meg på Jysk for å prøvesitte stoler 🙂
Jippi !! Jeg er heldig jeg 😍😍

Så da kanskje kjerringa kan få ro i stumpen på kveldstid iallefall 😁
Og med alt det der så er vel dagen stort sett gått..
Middag i dag blir fra fryseren .. men dere skal selvfølgelig få oppskrifter altså 😁
Prøver nå å få i meg Proteinrundstykke mitt så jeg kan hoppe ut på kjøkkenet snart,
og steke opp noe kyllingfilet til å ha i salaten fremover ( lunchmat )
Vil absolutt anbefale dere og prøve proteinrundstykke altså . Det metter lenge ,saker godt ,
og er kjapt å spise ..
Lurer inn oppskriften jeg 😍

600 gr Cottage Cheese

500 Gr Havregryn

6 Egg

2 ts Salt

2 ts Bakepulver

Hakka mandler og solsikkefrø
En halv pose finhakkede tørka aprikoser

 

Bland cottage cheese, egg, salt og bakepulver i en stor bolle, kjør jevnt med en stavmixer, til ingen klumper

 

Ha så oppi havregryn, solsikkefrø, hakka mandler ,og gjerne litt hakket tørket frukt.(aprikos)

Bland godt sammen . Bruk en skje og hånda og sett på stekebrett med bakepapir.

 

 

 

 

Stekes 210 grader varmluft i ca 20 min

 

Disse pakker jeg i poser på 3, og putter i fryseren, tar opp en hver dag ca, og spiser til frokost, og mellom måltid ca kl 3, og et til kvelds……

Så med det ,Ha en super mandag og kos dere så best dere kan 🙂
Så prates vi etterpå i dag

600 gr Cottage Cheese

500 Gr Havregryn

6 Egg

2 ts Salt

2 ts Bakepulver

Hakka mandler og solsikkefrø

 

Bland cottage cheese, egg, salt og bakepulver i en stor bolle, kjør jevnt med en stavmixer, til ingen klumper

 

Ha så oppi havregryn, solsikkefrø, hakka mandler ,og gjerne litt hakket tørket frukt.

Bland godt sammen . Bruk en skje og hånda og sett på stekebrett med bakepapir.

 

 

 

 

Stekes 210 grader varmluft i ca 20 min

 

Disse pakker jeg i poser på 3, og putter i fryseren, tar opp en hver dag ca, og spiser til frokost, og mellom måltid ca kl 3, og et til kvelds……

 

Så med dette ha en så fin mandag dere bare kan . Kos dere så prates vi seinere i dag .)

2 kommentarer
    1. Protein rundstykker er digg, (glad jeg fikk oppskrift av deg for noen år siden) de er også veldig god med noen ss frø. Er personlig glad i lin frø, gresskar kjerner og chia frø, dropper gjerne nøtter og tørka frukt. Også gode helt “plain” for alle som ikke tåler frø og nøtter. ❤️
      PS. Kjempe fin stol!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg