Ny uke, nye muligheter og deilig suppe :)

Ja her sier vel overskriften igrunn det meste altså. Deilig suppe med masse grønnsaker og kjøtt 🙂
For i dag er det nemlig mandag, og et hav av nye muligheter ligger foran oss .
Og hvordan vi velger at uka skal bli, jo det er helt opp til oss .
Skulle ønske jeg visste like mye når jeg var super stressa småbarnsmamma med full jobb
som jeg vet nå… Stakars lille jenta mi. Hadde en ganske stressa mamma og mye ferdig mat…
Huff.. Jaja alt jeg kan er å prøve å gi gode råd.. Sett av 1 dag i uka på kjøkkenet.
Sett opp middagsmeny for hele uka, kjøp inn alt du trenger og lag opp så mye ferdig du bare kan .)
Her er min ukesmeny :


Og når man kommer igang og får gjort det noen ganger , er det faktisk ikke noe stress..

Så kos dere denne høst mandagen 🙂 Her er *oppskrift * på dagens suppe 🙂
https://linda.blogg.no/mosters-sorte-gryte-og-minestronesuppe.html

Også et lite bilde av verdens skjønneste Maine Coon 🙂

Han tar livet helt med ro og skal kjelpe til med alt 🙂 Mydeles Maine Coon *Astrix*

Så ha en kjempefin mandag 🙂 Vi snakkes:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg