Nakkekoteletter og fløtegratinerte poteter

Jada i dag er det blitt veldig høst ute altså, 9 grader bare .) Skal bare slenge i meg frokost her også skal jeg ut på katte redde aksjon,,,Naboen som flytta herfra sin katt har nemlig vært borte fra sitt midlertidig hjem siden 8 august,,Helt forferdelig, vi har etterlyst han på facebook, jeg har kjørt land og strand rundt ,
og pusa og lokka …Men nå i går fikk vi et tips og jeg er ganske så sikker på at det var han jeg så ute på et jorde…Men han har alltid vært supersky
så fikk ikke tak i ham i går, så opp igjen i dag .) Håper såå det er ham,, Og til dere som er nysgjerrig, eier av katten har flytta til england,, og kunne dessverre ikke ha ham med på første flyttelass..

Men tro meg vi har gjort alt vi kan,, og håper nå det er riktig pus:)

Men tilbake til middag,, Det blir som sagt koteletter med fløtegratinerte poteter 🙂


Steker bare kotelettene vanlig i i panna, og putter de inn i ildfast form med ca 2 dl sjy fra panna..inn sammen med potetene:)

Koker også litt brokkoli ved siden av 🙂
Oppskrift på fløtegratinerte poteter finner dere her :
https://linda.blogg.no/roastbiff-og-floetegratinerte-poteter.html

Så med det ønsker jeg dere alle en helt nydelig torsdag,, Siste oppløpsdagen før helga…

Så kos dere og nyt høstdagen …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg