Nærmer seg…

Og jeg blir mer og mer utålmodig for hver dag…
Men i dag skal motoren til kattefontene, kattedoen,leketunnel og en leke ankomme i posten  ,,
Så da blir alt ferdig, 🙂
dagen i går gikk fort unna, gikk en lang fin tur med gubbers og bikkj.  Rett opp til dattera etterpå.
Hun hadde tent duftlys på stuebordet og lagd en kopp te,, Såå koselig. Så vi
fikk spist litt før vi begynte å male kjeller.,Hun putta meg i et eget lite rom og hun skulle ta hele gangen
i kjelleren.. Og joda,, fikk ferdig det ene rommet, men da klarte jeg jo nesten ikke å rette ut dissa dumme fingrene,,
Så så mye hjelp er i det i denna skrotten liksom.. et rom .. grrrrr.. Jeg blir rett og slett  sint.,
En ting er liksom at bena ikke gidder,, de har jeg hatt smerter i , i 30 år nå..
Men at fingrene også klikker, Vel da klikker jeg og,, så etter et aldri så lite sinneutbrudd.
Fant vi ut at javel da fikk jeg sitte på rompa og holde henne med selskap iallefall da..
Følte meg rimelig unyttig der jeg satt på en 10 liter malingsbøtte.
Men, men hun var kjempeflink og malte faktisk hele det store gangrommet i kjelleren,,
Og når hun var ferdig dro vi på en aldri så liten handletur i Vikersund,.
Bare vanlig mat forsyninger,, men koselig var det altså.. Jeg kjørte henne opp igjen og da kom svigersønn
og malte alle takene liksågodt,, så nå har de helt hvit kjeller , istede for grå og trist og møkkete,,,

Så det går sakte men sikkert fremover.. de har tatt på seg mye jobb, men de har pågangsmot og står på noe veldig,,
Gleder meg masse til de blir helt ferdige og får flyttta inn 🙂

Så dagen i dag blir nok ikke brukt til så mye tror jeg, den vanlige turen ..og litt middags laging…
Ellers duger ikke de fingrene til mye,,
Men, kan ikke akkurat sitte og furte,, jeg dør ikke av noe av det som feiler meg,, og det er igrunn
min egen skyld at det gjør vondt, for jeg er sta og presser meg selv alt for langt..
Men sånn er jeg skrudd sammen 🙂
Følte meg ialelfall litt til nytte, og det er viktig det.. så kan man heller ha litt au da… greit det altså !

Så dette blir da min dag,, håper DU finner på noe moro i dag,, Torsdag og greier . Snart helga.
Ta deg en ekstra kopp kaffe og nyt livet litt 🙂

Vi snakkes jo senere i dag 🙂
Tusen takk for at dere tar dere tid til å lese bloggen , det betyr veldig mye 🙂
Ha en fin dag !!

4 kommentarer
    1. Man får gjøre det man kan og vøre fornøyd med det når man har utfordringer 😁 Godt de har og har hatt masse god hjelp fra Tomas og Monica og, det er jo et stor prosjekt så godt den har god hjelp. 😊

    2. Har Alex kjøpt hus?
      Man får gjøre det man får til, å hjelpe med det man kan. Resten får man ikke gjort noe med🤷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg