Morgenstund osv…

Jeg skjønner liksom ikke at det mulig at mennesker kan bli så skrudd i hodet som noen er …
Hvis du sier du ikke liker meg.. og hvis du skriker Hold deg unna meg… Da er vi vel liksom ferdig da eller?
Da gjør jeg nemlig som du har sagt .. da “glemmer” jeg deg.. Dytter deg ut av min verden …
Er ferdig liksom.. Men så “Out of the blue ” 1 år senere hagler det inn mld på messenger.
Først snilt og unnskyld, men så klemmer vi igang med beskyldninger og forvridde sanneheter igjen ..
Jeg fatter ikke at det er mulig..
Jeg klarer liksom ikke ta inn over meg hvor fæle mennesker kan være mot hverandre…
Slemme.utspekulerte,kalkulerende…
Igjen hvorfor er det så vanskelig å være snill… Mammaen min lærte meg det at har man ikke noe snillt å si om andre,
så ikke si noe !! Det burde veldig mange ta seg selv litt i ..(meg inkludert) …
Skulle så gjerne klart å forstå hvordan noen kan oppføre seg sånn?
Sover de godt om natta liksom?
Preller det av som vann på gåsa etter de har sagt en haug stygge ting…
Tenker de liksom ikke over i ettertid hva de sier,skriver,gjør?

Nett troll finnes det dessverre alt for mange av. De som er tøffe bak tastaturet/telefonen..
Møter du de på gata er det en helt annen sak…
Man skulle liksom tro at man rakk og tenke seg om to-tre ganger mens man skrev før man
trykker send/return knappen liksom …
Hodet burde vært skrudd på ..
Og sånne ting sårer. Leser om stakkars ungdom som får støtende meldinger
hele tiden .. Ikke nok med at man er tenåring og hormoner og alt raser i kroppen ..
Man skal i tilegg få slengt “du er stygg”,  “ingen liker deg “, “gå og heng deg ”

Det er helt forferdelig… Jeg er så glad jeg vokste opp når jeg gjorde…
Vi må se og få gjort noe med det her.. hva vet jeg ikke , men vi må få gjort noe,,
Sosiale medie plattformer er egentlig en helt forferdelig ting…
Veldig bra hvis det brukes riktig men så grusomt hvis det misbrukes…

Så mine tanker denne morgenen går til alle som har det vanskelig der ute ,,som sliter..
Hang in there ,,det blir bedre, jeg lover… det tar tid og det gjør vondt men det blir bedre…

Puhh ,, merkelig tanker … Ellers i dag er det en fin søndag.. ene værmeldinga melder regn og lyn og torden ..
Den andre melder opphold, så da kan det jo bli spennede å se hva vi får ut av denne søndagen 🙂

Håper dere finner på noe gøy, koselig å gjøre i dag,, bak en kake ,,gi til naboen (det skal jeg)
Her er forresten et bilde av vitamin bomba mi..Kan jo ikke være lei eller trist når man ser den her

Verdens beste turkamerat !  .-)

Så ha en fin fin søndag , ny ukes meny og middag og oppskrifter og greier kommer etterpå i dag 🙂
Nyt dagen !

 

2 kommentarer
    1. God søndag 😊. Dropp det mennesket! Life is to short 👍🏻. Det er mye bedre og omgi seg med mennesker som tilfører energi enn de som stjeler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg