Minihus og morgenstund

God morgen alle sammen. Ennå en nydelig dag i sommer Norge.
Det prosjektet med å spise ute ga jeg fort opp. Har jo ikke ro i baken.
Men sitte og skrive blogg og tygge på et proteinrundstykke, ja se det .. Det går så bra 🙂

Ny uke og nye muligheter. Bare å brette opp arma og ta det på strak arm.
Ble litt minihus bygging i går. 43 bøker bretta, en sofa lagd og 8 puter 🙂

Er kjemepgøy og må nok få tak i noen flere av de der.. Billig hobby da.. 200ish for et lite hus og maaaaaaange timers moro 🙂

Ellers så har dyra her i flåklypa lagt seg til en veldig uvane. Zuzzy, jeg antar hun er synderen. Har funnet ut at mus smaker best midt i trappa.
Så hver morgen nå , må jeg se godt hvor jeg går ,så jeg ikke rauser ned trappa, fordi jeg skled i muse rester..
Ughhh liker alldeles ikke det der med katter altså ! ..
Så frem med papir og vaskefille og desinfisering . Det er ikke det mest moro å begynne med med en gang man slår opp øya :
Men da unngår jeg iallefall at bikkja skulle få i seg noe av det.. Eller at jeg rauser ned trappa 🙂
Har vurdert sterkt å stenge katteluka på natta, men sist vi gjorde det, hadde vi 3 hyledyr under soveroms vinduet…
Utsepkulerte de derre kattene altså ,, Sukk ..
Men elsker de over alt på jord, så da får jeg vel bare fortsette å vaske 🙂

Ønsker dere alle en superfin dag og en megafin  uke..
Ta godt vare på dere slev oppi all denne galskapen  ..

 

“Enjoy life now . This is not a rehearsal ”
(Gammelt jungelord)

4 kommentarer
    1. For en tålmodighet 😄
      Ang det med katter, så er det en av grunnene til at jeg ikke vil ha katt 😂 Ha en fin dag 😁

      1. heheh ja de kan være til litt bry innimellom altså .. Men de er verdens herligste når de kommer og krøller seg sammen på fanget ditt 🙂
        Ha en kjempefin dag du og Schnuppa !

    2. Uff, vet hvordan det er å rause ned trapp 🤪 bra det ikke er lemen-år. Jeg opplevde et slik år, hadde tre katter som dere. Hver dag etter skolen var der i snitt 16 lemen uten hode rundt om i leiligheten 😝

      1. Å dæven. de har gudeskjelov aldri kommet hjem med det…aldri sett lemen her faktisk .. Holder lenge med dissa musa altså..
        De er nå rare dissa dyra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg