Mandag og Kjøttboller

Endelig mandag igjen 😅 Jada mange som trot jeg er gæærn , og det er jeg sikkert og 🙂
Nå har jeg nemlig nedtelling til JUL 😅😅 Ja, du leste rett. Elsker jula, og alt den bringer med seg,
Og ikke minst det at da blir stort sett alle snille mot hverandre .. Man blir liksom mykere..
Altså det skjer masse forferdelige ting i jula og, mange som gruer seg masse til jul ..
Og de skulle jeg gjerne hatt hjemme hos meg alle sammen ❤️
Jula for meg har nemlig alltid vært lys,varme,snille mennesker og glede ❤️..
Og alt det stresset før , folk løper som gale for å rekke alt, også blir det jul uansett 🙂

Oi sporer veldig av her på en mandags morra ,, Hehe , på menyen i dag er det Kjøttboller og Tagliatelle 🙂
Veldig godt og supersmart og ha i fryseren, så lag en stor porsjon da vel 🙂
Her er oppskrift :
 https://linda.blogg.no/kjottboller-i-tomatsaus-og-full-kjokken-tjeneste.html

Så prøv da vel 🙂

Uansett ha en kjempefin regnfull mandag. Gjør det beste ut av dagen ..
Hvis man smiler og er bllid så er folk som regel det tilbake ❤️.
Prates i morra ❤️.❤️.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg