Lørdag og Stroganoff

Jammen ble det lørdag og gitt. ..En ny dag fyllt med nye muligheter og nye sjanser, Ikke fordet
at jeg tar så mange sjanser her i livet altså, har mere en nok med å navigere meg imellom operasjoner, tilhelingsprosseser..
Søknad om nye operasjoner,,, Altså føler meg snart som hun derre Bionic Woman som gikk på tv på 80 tallet !!..

Hun hadde metall deler og superkrefter,, Hmm mangler superkreftene men begynner helt klart å få nok metall..
Altså egentlig burde jeg vel bare være glad for at de kan bytte ut deler som er slitne…
Hadde jeg levd for 100 år siden ,hadde jeg sikkert blitt satt ut i skogen ,,,Så veldig glad for å være litt *bionic* altså 🙂

Men tilbake til middagen,skravler meg helt bort med enhånds tastinga mi her..

Det blir Stroganoff. Fant denne oppskriften hos https://gladkokken.no/
Og kan vel si at det er absolutt den beste Stroganoffen jeg noensinne har smakt… Vel verdt den tida det tar ,,
Så prøv da vel .)

Her er min versjon, (gjengitt med tillatelse fra Gladkokken )

 https://linda.blogg.no/stroganoff-2.html

Så mitt tips . løp til butikken og kjøp ingrediensene og sett i gang 🙂
Inviter noen venner eller familie og lag den beste middagen de har fått på lenge ..
Og sånn lite tips til.. rødvin smaker helt nydelig til. Gladkokken har tilogmed gitt ut egen rødvin 🙂

Så ring noen venner, lag litt middag, tenn noen stearinlys. Lag nye minner .)

Ha en knallfin Lørdag 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg