Litt Stressa

Så stressa at når jeg kom hjem i går valgte jeg rett og slett og ikke blogge ..
Første gang på veldig lenge jeg ikke har skrevet om hva jeg spiste til midddag..
Når vi kom hjem fra Drammens tur, så var jeg rett og slett litt sliten og la vekk
hele telefonen og intenettet og alt,.
bare satt i stolen og mysa på Johan Falck ..
Ganske bra serie,, liggi lenge ute, bare vi som er treige..
Så i går ble det litt coachlocked her.. Våkna iallefall
frisk og opplagt i dag og klar for nye sprell..
Heheh lover at det blir middags innlegg i dag altså ..
Beklager gårsdagen , men jeg hadde ikke noe spennende middag,,,
Så dere gikk ikke glipp av noe,,
Hvitt av rim på bakken i dag og ,, – 2,1 når jeg spratt opp..
Så her kommer Vinter’n 🙂 🙂
Den kalde fine tida  !! Som sagt ja jeg er litt rar..
er vel det eneste menneske i verden som liker å måke snø..
Tusle rundt med snøskyffelen og flytte snøen ,,,
Kjempekoselig 🙂

Så stille og rolig og man kan ta det  helt i eget tempo..
Husker når jeg var liten var snømåking helt grusomt..
Det var såååå tungt… men nå var jeg litta da.. Og skulle være
like flink og sterk som broren min som er 3 år eldre..
Var ikke alltid det gikk like bra … 🙂

Men dagen i dagen skal bestå av : Rampetur med dattera  !
Men først gåtur med gubbers og bikkj da .. gleder meg ,,
Vi løser alltid masse problemer når vi er ute og tusler..
Kjempefin tid på dagen ..
For joda vi går jo og tråkker oppå hverandre hele dagen i samme hus.
Begge uføretrygda.. Men vi står opp rundt 7 hver morgen ..
Jeg går ned og lager kaffe og frokost og mater dyr,,
Han forblir oppe og ser nyheter.. leser mail ,,etc…
Jeg går opp med frokost til ham ,,og da sees vi ikke igjen før gåtur kl 12..
Og det fungerer kjempebra.. Etter det gjør vi ting sammen hele resten av dagen ..
Og setter oss opp og ser på tv etter middag .. Og i seng ca 2300..
Fungerer helt greit for oss iallefall ,,

Men nå får jeg vel sette igang og fikse litt her tenker jeg,,
Så dere får ha en super duper fin dag og kose dere masse,
Nyte været og hverandre.. Smil og gi noen en lang god klem  !!!

Så prates vi senere i kveldinga 🙂

2 kommentarer
    1. Hei snuppa 😊 Skulle så veldig hvert hos deg en dag og skravla litt igjen. Men uten bil blir det veldig vanskelig 😪 Men håper vi kan møtes snart,har nemlig noen (mange) kluter som ligger å venter på deg 😊 Lag deg en god onsdag og hils gubben 😊🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg