Litt grått

Men Høsten er så fin . Perfekt tid til å bare kose seg inne 🙂
Men neida, må ut å gå tur, ut i hagen og rydde inn litt ..
Så joda har nok å henge fingrene i på dette bruket..

I går tok jeg en kjapp tur til legen for å fjerne noe jeg trodde
var en liten føflekk ting som var litt vond, akkurat der hvor BH kanten går
bak på sida/ryggen.. Det var visst ikke så enkelt.. (sjelden ting er det med meg hehhe)

Var hos en utrolig søt og hyggelig turnus lege dame, som ble ganske glad da jeg kom inn .
Siden både hun og jeg er litt fan av Dr.Pimple Popper (Sandra Lee)
Men til min store fortvielse så var jo den her på sida ,altså nesten bak på ryggen.
Så det var jo klin umulig for meg å få sett noe som helst,, men men ..
Ned på benken og frem med bedøvelse og skalpell.. Hun stakk vel en 5 ganger,,
Pittesmå stikk, ikke vondt overhodet.. Så begynte hun å skjære ,, og sa høyt OI !!
Hun hadde satt en sånn liten papp skål ved kanten av ryggen min ,, og jeg kjente
det rant nedover ryggen .. Og hun kosa seg,, og selvfølgelig satt den så langt innover ,
istede for utover at den søte lege damen  måtte grave litt inni der for å få ut alt,
(En sånn sekk som ting har vært inni) Så joda etter mye graving inn i ribbeina mine .
(kjentes iallefall sånn ut hehe )Så fikk hun fjernet utysket … Gudameg ,, Ble 2 sting innvendig og 1 utvendig..

Så sting skal fjernes om 10 dager ( det gjør dattera ) Så nå er jeg litt hemma i den ene sida ,  iallefall et par dager,,
Stikker litt liksom . men godt å få den fjerna.. helt mystisk ,, trodde som sagt det var en føflekk/vorte sak..

Så i dag  skal jeg tusle sakte tur, sette meg i bilen og dra ned til verdens beste vippedame/frisør
Leyla på StudioGlow… dere kan følge henne på TikTok. Sprø dame med masse humor som byr på seg selv 🙂
@leyladahl  .Blir vel å slappe av litt da når jeg kommer hjem, så igang med middag,,
Enda en gang glad for at jeg har fryseren full av mange deilige middager jeg bare kan tine og varme..

Så håper dere alle får en fin høstdag, stopp litt innimellom og nyt øyeblikkene .. Det er så viktig !
Ta godt vare på dere selv ,så prates vi seinere med oppskrifter og bilder 🙂

Tusen takk for at dere leser, det betyr så mye  for meg 🙂
EN SPENNENDE HØST — CENTERPOINT

Veien blir til mens du går !

4 kommentarer
    1. Innlegg som dette på tirsdager og torsdager kan bidra til mer effektiv slanking. Så hvis du får flere slike poppe-ting så vet du akkurat hvilke dager du kan skrive om det. Nå tenker jeg at jeg må drøye med frokosten litt, for dette var ikke appetittlig 😂😂😂 klem til deg Linda 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg