Lenge siden

Ja blitt en stund siden siste innlegg… Vært litt i tenkeboksen her..
Vurdert om jeg skal fortsette eller ikke, for som sagt blir veldig mye gjentagelser…
Er fortsatt ikke ferdig tenkt ,, men tenkte ialelfall jeg skulle skrive noen linjer og si alt
er bra!! 🙂 Jeg er her enda liksom..

Mandag var jeg på sjekk på Bærum, de var sååå fornøyd meg med og skrøyt masse ..
Fikk fortsatt ikke lov til å måke snø da.. Men kunne begynne forsiktig med andre ting..
Etter det dro vi en tur på Ikea (svigerinna og jeg) Og hadde det kjempekoselig !
En helt fantastisk mandag igrunn..
TIrsdag og onsdag gikk som en Poooof …
Tutler litt rundt her, kjører bil igjen ,, Og ikke minst går turer !!!
Og der er såååå hyggelig ! ..
Stakars gubbers har tatt ryggen noe så veldig etter snømåking søndag , så han har fortsatt AU
big time.. men ,, vi klarer oss,,, snart jul og ting går rette veien ,,,

Astrix er fortsatt et stooooort lyspunkt.. han begynner å skjønne ting,, er ikke redd for
støvsugeren mere,, er helt sjef over bikkja, og oppfører seg akkurat som en Maine Coon skal !

Klarte å ta bilde av ham i går midt i en gjesp… og det ble bare et herlig
bilde !!

Så sånn bortsett fra vanlig tusling skjer det ikke så veldig mye i hakkebakkeskogen altså..
Vi lever, er i grubleboksen ..
Og vi koser oss hver eneste dag !!
Så det håper jeg dere gjør og,, innimellom kakebaking, vasking etc..
Husk ingen feirer jul inni skapene dine altså !
Så ta en pust i bakken , lag en gløgg og kos dere litt !!

Kommer sikkert plutselig tilbake !!

 

3 kommentarer
    1. Jeg har sluttet en gang, da var jeg syk, var lei og umotivert. Men så begynte jeg igjen, og da hadde jeg ny giv og pågangsmot. Så noen ganger gan det være nyttig å ta en pause. Uansett hva du bestemmer deg for så er det rett 😘. Nydelig pus du har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg