Jau jau

Skikkelig ruske vær denne søndagen .. Gjør det jo bare ekstra koselig å være inne
og lage noe godt til middag . Og det blir det. Gleder meg til middag i dag.
Den Master Cleanser kuren jeg skrev om .. joda den virker den . Og
nå er jo jeg såpass heldig at jeg har ikke sult føelse lenger..
Jeg blir bare fryktlig fort nebbete og irritabel.. Men sulten neida..
Så det går veldig bra og ikke spise. bare drikke.. Og det er klart
drikker man bare vann så går man også ned i vekt,, Om de sitronene og
den lønnesirupen gjør så veldig mye.. og cayenne pepper.. Hmmm
Vet iallefall at klart det virker hvis du drikker bare det vannet..
Men å gjøre det i 10 dager … jaja .. det blir fryktelig mange sitroner altså !
Men fortsetter jeg ,, sitron vann helt til lunsj .. så vann helt til middag ..
Me får sjå…

Ellers så er livet ganske så topp for tida. Koser meg her oppi skauen
med den lille familien min .. .)
Grugleder meg litt til neste operasjon .. Må ringe mandag og mase ..
Vil helst ha gjort det før jul..
Det jeg gleder meg til er å kanskje bli fornøyd ,, og ferdig  med alt det her..
Det jeg gruer meg til er at jeg måtte love å ligge et døgn på sykehus .
(fordi som kjenner meg .. Jeg HATER sykehus)
Jeg vil nemlig bare hjem .. tilbragt alt for mye tid på sykehus..
Og jeg MÅ ta det med knusende ro iallefall de 3 første ukene ..
Og det er ikke lett når du heter Linda..
Han spurte han legen om jeg brukte nikotin produkter ..
jeg sa som sant var NEI… men lurer litt på om jeg må begynne igjen etter
denne operasjonen .,, Savner enda den føelsen det gir når du endelig kan sette
deg ned og tenne en røyk og kjenne skuldrene senke seg,,
3 år siden jeg slutta og har fortsatt lyst på røyk..
Helt sykt.. Men neida skal selvfølgelig ikke begynne igjen ..
Men får satse på operasjon før jul … og at jeg kanskje er i stand til
å gjøre istand til jul ,, Det blir nok knapt med tid .. Men
får ringe dem i morra og høre hvordan det ligger an i kø systemet …
Spennende tider !

Kanskje jeg skal prøve å bake litt kjeks eller noe i dag?
Eller bare slappe av litt .. heheeh tror kanskje det siste,,
Vi blir nok kliss våte av å gå tur i dag , så da blir nok
kanskje litt fyr på peisen og kos etterpå 🙂

Men nå må jeg fikse Master Cleanser vannet mitt..
(Og mate katten til naboen )
Ha en superfin søndag alle sammen . så
prates vi kanskje senere da ?

2 kommentarer
      1. Huff egentlig godt å høre at det ikke er bare meg som fortsatt har lyst på røyk,,
        Ja jeg vil tro vann gjør susen .. man må være potte sta.. og som sagt jeg spiser salat eller suppe til lunsj, og jeg spiser
        Middag og et proteinrundstykke til kvelds.. men drikker detta sitron vannet da:) Har gått ned 1 kg.. om det er
        flaks eller vannet sin skyld er jeg ikke helt sikker på enda.. Holder dere oppdatert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg