It’s Weekend !

Hadde det såååå kosselig i går altså . Også så fint å våkne i dag og vite at det er Fredag, helg !
Fantastisk 🙂
I går gikk jeg jo på universitet for første gang .. Var jo med dattera for å hente bøker til vidreutdanningen hennes..
Men jeg gikk der jeg og ! Så nå har jeg nemlig GÅTT på universitet ved neste spørre undersøkelse jeg måtte havne oppi ..
Neida , bare tull altså ,men litt moro, det var vannvittig stort der .. mange mennesker og mange spennede rom ,,
Jeg har bare sett auditorium på tv før.. Så jeg hold på å løpe rett inn i et , men der var det forelesning så jeg fikk gudskjelov stoppa.
Men det var gøy . Vi spiste også lunsj der . En nydelig Poke Bowl så de tmå jeg jammen lage en gang . Vi fikk tilogmed
student rabatt (dattera fikk men  pytt pytt vi !)
Vi fikk iallefall utført oppdraget, henta bøkene hun skulle ha. På vei tilbake bestemte vi oss for å ta en tur oppom Liertoppen ..
Hehe vi var jo nesten på de kanter. Måtte bare på NetOnNet og kjøpe en liten ekstra gave til mamma 🙂
Joda fikk tak i Airpods til både henne og gubbers (som fortjente en liten presang)
Så gikk turen til Vikersund, for jeg skulle nemlig på apotek og butikk. Så vi hadde virkelig en rampe dag i går..
Dro herfra klokka 0930 i går ,var hjemme klokka 16..
Da var det å ta en rask dusj, hoppe i kjole og fikse håret .. Og gå en kjapp tur med bikkj rundt åsen her.
Så rett over gata til mamma og få servert nydelig koldtbord og kjempegode kaker 🙂
Så dagen i går var helt fantastisk ..
Og i dag begynner helga.. kan jo nesten ikke være mere heldig da! Den skal gå med til å fylle
fryseren med mange gode middagsretter .. Begynner å bli litt slunkent inni der .
Så på med forkle og klem i vei !

Håper alle dere har en kjempefin Fredag og koser dere med tanke på helga ..
Livet blir hva man gjør det til ! Så smil litt ekstra mye ,så skal du se at noen smiler tilbake 🙂

Kos dere så skravles vi i kveldinga 🙂

Its weekend Baby! - Happy Homer | Make a Meme

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg