I’m back…

Joda kom meg gjennom dette og.. Lettere mørbanka i mageregionen
men har hatt værre smerter.. Føles ut som om magen er full av blåmerker, og det brenner inni liksom..
Men absolutt overkommelige smerter.. Har sovet kjempegodt i natt..
Blir varta opp av gubbers hele tiden og kan absolutt ikke klage..
Legen sa at operasjonen hadde gått kjempefint..
De lagde noe de kaller Fleur De Lis inngrep..

fleur de lis icon vector design template

Og fjerna 800 gram hud og fettsugde 600 gram..
Så nå har jeg et vertikalt snitt i bikinilinja.. et horisontalt fra bikinilinja og til litt over puppa..
Og to vertikale under hver pupp..
Så joda kjenner at noe har skjedd ja ..
Men veldig glad for å være ferdig med det..
Og det er absolutt ikke veldig vondt altså..
Men jeg har lovt legen ,meg selv og gubbers at jeg skal ta det HELT med ro.. og det har jeg tenkt
å holde.. Har fått spesifikke instruksjoner på når jeg kan gjøre hva ..
Ikke måke snø og sånn 🙂

Blir bare en kort rapport det her,, må tilbake til senga kjenner jeg..
Men håper dere alle har det kjempefint og at dere kan kose dere litt i dag,,
Det er tross alt Fredag altså !!
Så kanskje det blir litt lengre innlegg i morgen : ) Nå er det tilbake til senga som sagt..
Ha en superfin fredag og kos dere masse 🙂
Prates i morra 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg