I dag blir en FIN dag

Det har nemlig jeg bestemt, for i dag har mammaen min bursdag ! 75 år ung er hun.
Og dagen skal feires med koldtbord og kaker. Det er i sånne situasjoner
jeg angrer pittelitt på at jeg er gastric bypass operert .. Men .men får spise lite og mange ganger istede..
Samme skjer jo hver julaften,nyttår etc..gå ut å spsie er jo bare latterlig..
Noen steder er man så heldig at man får bestille barneporsjon ..
Men ærlig talt altså jeg mener, et voksent menneske som skal ut og spise , hvis den personen ikke er
så sulten da ,, men kunne tenke seg litt liksom , så neida vi nekter deg en liten porsjon
for det er ikke barn i følge …. Er det mulig liksom.. det er Norge i et nøtteskall..
Man må liksom betale for en hel porsjon biff,gratinerte poteter etc.. også klarer man å spise en tredjedel,
og hvis du da ber om en eske å ta med resten hjem i ,kikker de rart på deg ! Som om du datt ned fra en annen planet..
Så det har jo resultert at jeg siden 2016 nesten aldri har spist ute,,
Veldig mye god mat jeg kan lage hjemme for prisen av en bedre middag som ikke blir spist opp ute,,
Hmm hadde ikke tenkt å klage i dag altså ,men sånn ble det nå da .. Heheh
Uansett resten av dagen blir superfin .. Tur til Horten med dattera og bare kosedag ..

Så dere får kose dere så best dere kan , og nyte dagen til det fulle… være hyggelig mot alle rundt dere
inkludert dere selv 🙂
Kos dere med en ekstra kopp kaffe feks…
Take care så prates vi seinere .-)

Gratis bilde: melk, kaffe krus, bord, tre, drikke, kaffekopp

2 kommentarer
    1. La dem kikke rart og ta med deg maten hjem, hvis den er verdt å ta med seg hjem – eller kan du ta meg med når du er ute og spiser, jeg etterlater ikke et riskorn 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg