Hvorfor skal det være så vanskelig å være snill ?

Tenker mye rart for tida, reflekterer mye mer en før. Sikkert fordi hendelser gjør at hverdagen min blir snudd litt opp ned,,

Spor mennesker setter i livet mitt.. Så utrolig glad for å kjenne noen , andre skulle jeg jo ønske jeg aldri hadde møtt.
Også kommer de som dessverre detter fra ,,som slutter å leve…
Når jeg var ung tenkte jeg liksom aldri på det.. tenkte aldri på at jada når du er i 50 åra så begynner venner å falle fra..

Det gjør så vondt.. Sporene de satt vil aldri forsvinne, måten de kjempet på ..
Ville ikke gi seg , ville ikke slutte å kjempe. Livet er så skjørt, også skjønner vi det ikke før det er nesten for sent…
Man må liksom nesten dø før man skjønner at man å være snill..
Og at man burde ha gjort ting annerledes.. fortalt barn,søsken,foreldere,venner at Jo man er VELDIG glad i dem ..
Huske å si det hver dag … gi hverandre en knokeklem..
Passe på hverandre …
Hvorfor skal det være så vanskelig å være snill??
Det burde være det enkleste i verden , men istede så lar vi penger,sjalusi,misunnelse og sinne styre oss..
Det ordtaket “fei for din egen dør ” Joda veldig enig ,men hjelp de andre og fei litt og da ..
Er vel ikke så vrient det …
Så mange som faller fra, og som en god venn Bunny
skrev. De fant opp vaksine for Covid i løpet av et år.. hva med de trilliardene som har blitt spytta inn til kreft forskning
i løpet av de siste 50 åra? Hva skjedde med dem ? For så vidt jeg vet så har vi fortsatt ikke noe kreft vaksine?
Sånt begynner man liksom å tenke av altså.–

Så mange rare tanker denne tordags morgenen.
Nå kommer snart en god venninde og skal ha litt negler, gleder meg masse til det, Baileys kaffe fra Tassimo
og litt kake og masse skravlings..

Etter det blir det vel kanskje en gåtur, litt gåen i beina i dag, Dattera fikk meg med på 8 km tur i går..
Jeg nekta ikke da , og både jeg og bikkj har veldig godt av det.. Men knea mine er ikke alltid helt enig da.
Sånn er det vel å har slitasjegikt.  Men får prøve litt i dag og . Middag blir det jo i dag og .
Blir nok en oppskrift fra dattera som jeg var så heldig å få i går , for her blir det bare pytti panne .-)

Og med det ønsker jeg dere alle en kjemepefin dag ! “Fei” litt for noen i dag a .-)
Prates i kveld og gjør det meste ut av dagen ! 🙂

4 kommentarer
    1. God morgen/ eller god dag 😊. Hyl ut om du trenger flere doser med skravling. Forresten, jeg må påpeke at jo, det er vaksine for en type kreft. Den er jeg så heldig å ha mottatt (mitt kull er de eldste som fikk). Glad i deg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg