Hverdagen

Tilbake til det vanlige.
Etter 2 dager med feiring,besøk, hyggelige mennesker og god mat, er
det bare en helt vanlig tirsdag.. Men den er jo ikke det !
Dette er min første tirsdag som 52 åring! Og jeg skal helt sikkert oppleve noe gøy
i dag og .. Var jo så  heldig å våkne til Google høytaler i går ..
Og på middag i går kom dattera (Alexandra) og “svigersønn” og Svigerforeldrene mine 🙂
det var super duper hyggelig, og Alexandra hadde jammen med seg Spotify
gavekort på 6 mnd!!!

Spotify launches curated podcast playlists in a bid to make the platform a  podcast tastemaker - The Verge

Så nå har jeg Google OG Spotify ! Verdens heldigste jeg ,,,
Don't worry, be happy! Today is International Happiness Day - North Bay News
Og av Svigers fikk jeg penger, så da kan jeg ha enda mere Spotify ! 🙂
Kommer til å bli et fantastisk år det her altså !
Sola skinner , fuglene kvitrer og livet smiler..
Er helt fornøyd jeg .. har mange snille mennesker rundt meg som jeg setter stooor pris på !

Så jeg er heldig !

Gåturen i dag kommer til å bli langs elva tipper jeg , det er en varm dag, og istede for  å bære
vann med seg ,for å vanne bikkja underveis er det lettere å gå langs vannet 🙂

Ellers blir det vel litt småpusling her hjemme 🙂 Og jeg har bestemt at i dag skal jeg bygge ferdig
det siste minihuset jeg holder på med 🙂 Savner litt å sette eg ned om kvelden og pusle litt ..
Så når det er ferdig har jeg 4 .. hehe  blitt bolighai og nå…

Håper dere alle får en kjempefin hetl vanlig tirsdag , og at det blir som dere har tenkt dere 🙂
Smil litt så blir ting lettere !

Prates i kveld da ,med litt oppskrifter etc 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg