Hufsete !!

Oi Oi våkner så alt for tidlig, er jo ingen vits i å våkne ti på halv syv
en helt vanlig tirsdag liksom… Men joda da er det opp og sprett.
Heheh ikke sprett, for jeg våkner av at jeg har vondt i hofter,knær og ankel..
Slitasjegikt er ikke gøy..
Men det skal ikke bli noe sutre innlegg,, for jeg er nemlig heldig jeg..
Jeg har en mann som er glad i meg etter 33 år, vi har en nydelig flink datter.
Vi har hus,bil og hund og katter.. Vi har mat ,varme og kjærlighet..
Så ting kunne vært 100 reiser værre..
Det er vel været som har litt å si ..fuktig vær = AU..
Flere som føler litt på været tror jeg .. Whippeten vår hadde ikke lyst til
å finne på noe i går .. Han gravde seg ned i senga..

 

 

 

 

 

 

Ble litt sånn finn en whippet… hihih han er jo skjønn da.. Vi fikk ham med ut på tur i går , og
når han kommer ut er han så glad som bare det,, men det var rett opp i senga når vi kom hjem igjen 🙂
Dagen i dag blir litt kjøring ,,lege sjekk, hønefoss etc..
Så veldig glad for at jeg har middager fra fryseren .. Handla masse i går så har alt jeg trenger
av tilbehør.. Prøver så godt jeg kan å handle en gang i uka..
Også har jeg regna ut hvor mye jeg ca brukte på bæreposer fra butikk
i året.. det ble jaggu  røft regna 1500 kroner det !!!
Så nå har jeg gått til innkjøp av bærenett, som jeg har med i veska hele tida,
1500 kroner høres kanskje ikke så mye ut .. men alle monner drar !
Så vi får se hvordan det går.. har nemlig bestemt meg for å aldri kjøpe en plaspose fra matbutikk
igjen ..

Så det  blir vel dagen min tipper jeg.. Kommer tilbake til dere i kveld med oppskrift og bilder..
Gjør det beste ut av dagen . Smil til noen og få et igjen 🙂
Ha en fin dag så prates vi i kveldinga 🙂

4 kommentarer
    1. Høres ut som du ikke har noen god dag idag. Smerter kan vi være foruten.
      Håper det bedrer seg utover dagen.
      Hilsen Stein.

      1. Helt enig der,, det blir alltid litt bedre utover dagen ,, men var og fjerna en cyste ting på sida i dag og ,,
        Så da ble det jammen i meg 3 sting der og au … heheh men det går seg til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg