Høst Søndag..

Litt tåkete her i Flåklypa i dag, og   3 grader.. men så pent. Og en stille og rolig søndagsmorgen
gjør noe med deg.. Hvertfall med meg, blir rolig inni meg og helt Zen..
Sitte med kaffekoppen og bare nyte stillheten ,,Alle sover rundt meg og bare tastaturet som lager
lyd, når jeg sitter her med en hånd 😍
I dag står det jo da biff med bakt potet på menyen, siden det ble en aldri så liten switch i går 🙂
Så her er *oppskrift* , eller hvertfall sånn jeg gjør det da 😍
https://linda.blogg.no/hjortebiff-med-bakt-potet-og-soppstuing.html

Ellers så skal jeg gjøre minst mulig i dag tror jeg , Tommel og ikke minst alle de andre fingrene verker
som bare F,,,,Men fikk gjort veeeeldig mye i går altså. Fikk laget opp mange porsjoner med
Pulled Pork og ikke minst Mac&Cheese 🙂

Og da ble  det  faktisk 4 middager av det i fryseren og .)

Så stille og rolig i dag, før ny uke braker løs med mange muligheter og sikkert noen valg
som må taes 🙂
Det meste går på skinner her i huset , så gudskjlov ikke de store utfordringene lengre 🙂
Men,  da tar jeg meg et protein rundstykke til frokost , så får dere nyte dagen og slappe av så best dere kan 🙂
Vi prates plutselig i morra, med ny middagsliste og flere oppskrifter 😍

Takk for at dere leser 😍😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg