Hønsefrikasse og Søndag mood

Jippi har iallefall sovet i natt..Litt mindre smerter når jeg våkna kl 6 i dag..
Så da har jeg sovet stort sett sammenhengende siden 10 i går. Og det er absolutt ikke dårlig..
Hadde mye smerter i går , så tok en skikkelig dose smertestillende når jeg la meg..
Prøve å klare dagen i dag med bare paracet,,liker absolutt ikke smertestillende altså..
Men vi får se hva dagen bringer,jeg sitter jo bare på en stol eller ligger henslengt på sofaen..
Hubby’n løper beina av seg stakar,,fikser mat,rydder,går tur alene,, off får dårlig samvittighet,,
Men noen dager til så er mye gjort tror jeg ,,

Så i dag blir det deilig hønsefrikasse med poteter og et dryss persille ..
Oppskrift her :
https://linda.blogg.no/kylling-frikasse-ala-gladkokken.html

Og har du ikke prøvd det her, så sett i gang, nemlig super godt 🙂

Så lag dere en nydelig søndag, vi velger nemlig selv hvordan dagen skal bli 🙂
Bak en kake og dra og besøk noen ., eller planlegg uka som kommer så du er forbredt .)
Uansett kos dere alle samme, så prates vi i morra:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg