Helt typisk

Ja det er det, hver gang jeg setter frem Kong Vinter kommer kuldegradene ..

Har kanskje litt mere med tidspunktet jeg setter ham frem ,,men men , jeg velger å ha en fin fantasi
om at han har noe med det å gjøre.. heheh
Så i dag tidlig når jeg sto opp sto det nemlig

Jupp -12,1 på gradestokken.. kaldt nok,, Så da er det fyr på peisen og en rolig fredelig morgen..
Alt går etter planen her, så vi er helt i rute..

Tilogmed satt på lysa ute..
Så da kan onsdagen bare komme.. I’m ready !!

Bare håper Bærum er klar og ikke må plutselig stenge ned eller noe..
Livet er helt merkelig noen ganger..

Kunne vel aldri tenke meg når jeg var 15 og møtte gubben første gangen,
at jeg ville sitte her langt oppi hakkebakkeskogen og ha det kjempefint !!
det skulle jeg visst de gangene han slo opp.. og jeg satt i timesvis på rommet og hylgrein ..
Hihihi ,, helt utrolig ..
Blir til stadighet forundret over livet,,
Opp og nedturer .. depresjoner ,, vanskligheter..
Vi mennesker er noen rare dyr,,

Og når jeg ser på nyheter og leser aviser , ja da kan man jo nesten eksplodere..
At det finnes så mange  (unnskyld) dumme mennesker i verden ..
man er uenig ,, man skal til et annet land,. for der får man det bedre,,
må bare risikere livet til kone ,5 barn og meg selv først.. over et hav..
I en liten gummibåt, som jeg har betalt 40,000 for å sitte på i ,, Men oida må
visst bare lade Iphonen først..
Jeg mener seriøst !! Går det an !!

men jeg skal ikke rope for høyt, for jeg har faktsik ikke satt meg inni den situasjonen..
Men jeg synes bare det virker helt borti natta altså..
Rart at mennesker aldri blir fornøyd liksom ..
Vi skal alltid ha mere.. bedre biler,, mere mat,,, finere mat,, dyrere mat og biler..
For hva,, ??

Og en helt annen ting jeg egentlig ikke burde gå innpå , er ting vi kjøper,,
Som er laget for å vare 1 år..
Er det noe rart det er søppel i verden .. mammas juletre belysning fra 1953
lyser enda.. Den ene vi kjøpte i fjor.. til å ha ute ,, nei se den har slutta å virke den !!

Og nei jeg tok faktisk ikke vare på kvitteringa for utelys.. så det var 500 kroner rett i do..
Blir helt oppgitt.,, kan man ikke lage ting for å vare, få mindre søppel og en bedre planet?
Nix vi SKAL ha mere penger… !! Black week, black friday, cyber week,., tilbud bare nå…
Løp og KJØP… bare 999.99 ,, fy søren jeg blir helt satt ut jeg altså..

Oi det vare dagens lille morgenlufting av tankesurr tydeligvis… Takk for at dere leser,,
Skal prøve å sette med ned med frokosten,foran peisen og nyte stillheten og .Astrix 🙂
Ha en utrolig fin mandag ,, så prates vi igjen i kveld med litt middags greier .. 🙂

Ta godt vare på dere selv i kulda !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg