Helt skjønt altså

Han er jo bare verdens snilleste lille kattunge,, Så liten også sover han HELE natta 🙂
Mektig imponert altså.. Lyset går ca kl 17-18 og da sover han til 9-10… så et lite ras ,
en dotur og litt mat også sover han jammen i meg til 7 om morgenen 🙂
Supersnill liten katt,,, Virker som han er helt lommekjent i hele huset nå, det gikk fort,,
han løper rundt og sier Prrt.. med halen rett til værs…Så utrolig glad for at jeg fikk sjansen
til å oppleve det her igjen !!  🙂

Helt slått ut i går kveld i hula si

Og storebror passer på

Og som sagt klokka 7 er vi helt våkne og klar for nye sprell,,
Og peisen er litt skummel men morsom på avstand

Dagen i dag skal jeg bruke til de siste forbredelsene før i morgen 🙂
Ned å få litt flere vipper, handle litt, gå tur, støvsuge og vaske og ikke
minst skifte på senga og pakke sekken ..
I morgen tidlig tror jeg ikke det blir noe blogg fra meg,,
Må nemlig dra herfra 0540..
Men skal skrive et pittelite et når jeg våkner ,,
Alt det der tar jo såå lang tid,, og jeg er jo verdens mest utålmodige mase
menneske,, skjønner liksom ikke hvorfor jeg ikke kan få tlf min på oppvåkning,,
Hvorfor må man vente helt til man kommer på rommet liksom…
Og hvem bestemmer hvor lenge du må være på oppvåkning,,,
Når man er våken er man ikke da våken ??
Hmm masse ting jeg lurer på med det der.. blir overrasket hver gang
hvor lang tid ting tar,, Bare kjør meg opp på rommet , gi meg tlf, så
maser jeg ikke mere ,,,
Hihih har allerede bedt om unnskyldning i en egen erklæring jeg måtte fylle ut..

Så da hører dere ikke fra meg sånn med en gang ,. Så vær så snill…
Ta veldig godt vare på dere selv, til vi prates igjen .)
Glad  i dere alle .)
Og husk å gi deg selv litt skryt !! Du er flink:)

Vi prates plutselig 🙂

6 kommentarer
      1. Hihi jupp jeg vet ❤ men det ligger liksom ikke Maine Coon sin natur å bære rampete 😍de er bare bedagelig.. Tusen takk ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg