Helt klart altså…

Da har jeg fått gjort stort sett det meste av alt jeg skulle før Astrix
kan flytte inn,, Lille nudelingen ,,
Vaska og desinfisert vannfontenen,, kjøpt lednings beskytter..
Venter bare på den nye motoren jeg har bestilt før jeg kan sette den opp igjen ,,
Vincent begynner å skjønne at noe skal skje,, Han virker utålmodig,, Snuser på
kattestativet, leker litt med lekene jeg har funnet frem,
ser ut som han venter han og . Eller så er det bare jeg som innbiller meg at han er mye smartere
en jeg tror da 🙂  Skal ikke se bort i fra det..
Men at vi gleder oss,, JA ..
Skulle egentlig mast om den forestående operasjonen igjen , Men kjenner at det haster ikke
så mye akkurat nå.. Nå skal jeg nemlig blir heltids puse mamma ..
Den opersjonen kommer jo uansett.. Så kjenner at det gjør ingenting at vi får Astrix i hus og han kan venne
seg til å bo her sammen med oss .Synes det er litt slemt å ta ham fra mammaen og søsknene sine og..
Men han blir iallefall ikke alene her, Vincent og han kommer nok til å bli perlevenner..
Og det blir så bra 🙂

Gleder meg nesten til han river ned ting her, og skal utforske over alt..
det er nemlig sjarmen det og 🙂
Skal prøve hardt denne gangen og ikke la ham ligge på bordet ,men ,, det sa jeg med Lynx og 🙂

Her er forøvrig pappaen til dette lille nurket,,,
Indigo

Så denne lille krabaten vår kan bli stor ! .)

Sånn bortsett fra og vente og klargjøre går dagene i hakkebakkeskogen stort sett til rutine ting.
I kveld er jeg så heldig at jeg skal få være med opp i huset dattera har kjøpt, og jeg skal få male kjeller 🙂
er ikke mye jeg er brukanes til, men det skal jeg iallefall klare altså …
Mulig noen må brekke løs den rulla fra henda mine når jeg ferdig ,men pytt pytt 🙂
Det skal bli gøy..

Så det ble llitt middags bytte her i dag pga det.. Hjemmelagde fiskepinner går ut til fordel for
Kyllingfrikasse.. For det har jeg ferdig i fryseren .. Men legger ut oppskrift og sånn i kveld for det .,
Så kort oppsummert det blir dagen i dag.
Håper dere der ute har en helt fantstisk fin dag  ! ta godt vare på deg selv og hverandre.
Gi noen en laaang klem ! Det er nemlig veldig godt det 🙂

Prates senere i dag da.)

4 kommentarer

Siste innlegg