Han bryr seg ikke..

Hehe det som er moro med  ha en kattunge er at han bryr seg nada om det lørdag eller mandag
eller “Whatever” .. Når han er våken kl 0636  skal ingen andre sove heller NEMLIG !..
Akkurat det bryr jeg meg jo absolutt ikke med , for jeg er jo oppe og vekker fugla hver morgen uansett,.
Men Gubbers og bikkj er ikke helt fornøyd, så i dag tok jeg hele Astrix og snek meg ut av soverommet før
han klarte å vekke noen andre. Synes liksom de kan få sove litt lengre i helga..
Jeg har så mye å gjøre allikevel at det er helt greit  å være tidlig oppe..
Får heller ta en cowboy strekk på sofaen hvis det trengs..

For i dag blir det nemlig litt kjøkken tjeneste,,, Tror det blir full dag der altså,,
Mye å styre med..

Dagen i går gikk helt greit , fikk gjort alt jeg skulle ,, var en tur på buskerud storsenter
sånn ca kl 17 i går , innom matbutikken .. Og blir igjen sjokkert over Norge.,.
Det var tjokka fullt av mennesker med topp på handlevogna (fredags handel)
og gjerne to eller tre barn i tillegg.. Som selvfølgelig var slitne, sutrete etc,,
Og selvfølgelig rett ved alle kassene, står jo all sjokoladen ..
Og la oss også legge til det at av et digert selvbetjent omrde med 8 bippere
(hvor du kan hjelpe deg selv) var stengt,, og av 6 kasser som det skulle sitte
hyggelgie damer i , var TO kasser oppe !! Og køen var vannvittig lang..
Er det mulig,, sto nesten en halvtime i kø.. og joda jeg har god tid, det
var værre med de stakars mammaene med slitne barn og tonn med sjokolade rundt over alt,,

Altså vi nordmenn er vel det eneste folket som finner oss i å stå i kø for å gi fra oss penger??
Den ene gangen vi var i Florida (USA) i 1999.. da bodde vi hos en familie med 3 barn i tre uker.
det var KJEMPEMORO.. men en ting jeg lærte der var,, man står ikke i KØ !! da går man til en annen
butikk,, setter bare fra seg handlevogna og drar.. og joda jeg kunne gjort det i går , men som sagt
jeg har god tid, Men hvorfor finner vi oss i sånt noe egentlig??

Når man allerede er i den tidsklemma alle prater om så skal vi jaggu stå en halvtime i kø for
å få lov til  å ta med oss mat hjem ??  da kan man jo begynne å spørre.. er de store kjøpesenterene så
mye bedre en den lille fine hygggelige butikken som var på hjørnet før ?

Der hvor alle kjente alle og alle sa hei til deg,,
Det får meg som sagt til å tenke altså…
Og stakars mammaene i går ,veldig mange av de ga opp, lot barna få sjokolade..
Før middag… da blir det sukkerkick og hypa barn .. men men det var fredag.. 🙂
Håper det gikk bra med alle sammen . At de fikk satt seg ned rundt middags bordet tilslutt
og pusta litt de og …

Så litt rotete Linda tanker på lørdags morgenen som vanlig 🙂
Nå skal jeg ut å lage meg et knekkebrød og spise det i ro og mak
(100 turer opp og ned på stolen for å redde Astrix )
Men så er det fullt kjør på kjøkkenet etter det..
Så ha en så fin dag dere bare kan i dag ..
Ta godt vare på hverandre og nyt livet litt.. 🙂 Tenn et lys og lag litt hygge .)
Vi prates senere i dag .. Og ikke glem ,det smilet du gir får du som oftest igjen ! 🙂

“skal bare liste meg litt over her ”


Ganske så trygt å ha en snill storebror 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg