Hælja !!

Yes, it’s weekend !!

Neida er ikke så ille altså , men helga er liksom noe litt spesiellt.
Da kan vi kose oss litt ekstra. Sove litt lengre (det klarer jeg jo aldri )
Men jeg skal virkelig prøve å fortsette det jeg har startet med å ta et glass vin ..
Som Bunnytrash
så fint sa det med vitenskapelige fakta, det er bare sunt for meg .. .)
Så da velger jeg å stole blindt på Bunny’n og tar meg et glass rødvin
men god samvittighet ,kanskje allerede i kveld !
Ellers så ble det en fin tur i går, skulle jo egentlig ikke gå
så langt pga det dumme kneet , men ble en 4 km tur fordet.
Fikk plukka ferdig det vi trenger av tyttebær. Gubbers plukka,
jeg ble satt på en stubbe ! .)

Så da fikk vi redda vinterens lager av tyttebær syltetøy ..
Og Vincent fikk snusa med seg alle nyhetene på hele Furumo !!
Og det virka som var ganske mange ..hehe
Kneet krangler fortsatt men er ved godt humør, og i dag går turen ut med
dattera på rampe/kose tur ..
Gleder meg til det !
Tror nesten turen går helt til Hønefoss 🙂
Skal prøve så godt jeg kan å få gjort noe husmor sysler her før jeg drar..
fredagsvask .. for da er det så mye hyggeligere å komme hjem 🙂
Så da er det vel bare å starte Google play og få på noe
“vaskemusikk” så er vi i gang ,.
Håper dere har en kjempefin fredag.. og at dere koser dere masse med det dere velger å gjøre–
Ta godt vare på hverandre og gi noen en klem !!
Så kommer jeg tilbake med middag senere i dag vettu 🙂
Prates ! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg